Piața accesoriilor purtabile a crescut

Piața accesoriilor purtabile a crescut
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 16 mar 2021

În ciuda pandemiei, oamenii au continuat să fie din ce în ce mai interesați de ceasuri inteligente, căști, brățări și celelalte produse care compun categoria wearables.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

După o creștere de 27,7% în T4, când au fost vândute 153,5 milioane de unități, piața accesoriilor purtabile a ajuns la 444,7 milioane de unități livrate pe tot parcursul anului trecut, ceea ce reprezintă o creștere anuală de 28,4%.

Soluția Vodafone Smart Protect contribuie la securitatea afacerilor în lumea digitală, asigurând protecția dispozitivelor fixe și mobile împotriva amenințărilor cibernetice CITEȘTE ȘI Soluția Vodafone Smart Protect contribuie la securitatea afacerilor în lumea digitală, asigurând protecția dispozitivelor fixe și mobile împotriva amenințărilor cibernetice

IDC, care a ajuns la aceste cifre, are o explicație interesantă pentru creșterea pieței ce presupune mișcarea oamenilor, în perioada pandemiei, când deplasările au fost limitate - oamenii au cheltui pe wearables parte a banilor rămași din bugetul alocat vacanțelor în care nu au mai fost.

Dispozitivele audio compun cea mai mare parte a acestei pieței, din care dețin 64,2%, urmate de ceasuri, cu 24,1% și brățările inteligente, cu 11,5%.

Liderul detașat pe anul trecut a fost Apple, care livrat 151,4 milioane de unități și a acaparat 34,1% din piață, în creștere anuală cu 35,9%.

Xiaomi, aflat pe locul doi, are 11,4%, în creștere cu 21,7%, după ce a livrat 50,7 milioane de unități.

Învață de la traderi cu experiență prin Vestor CITEȘTE ȘI Învață de la traderi cu experiență prin Vestor

Urmează Huawei, cu 9,8% din piață, în creștere cu 50,7% după ce a livrat 43,5 milioane de unități. Samsung deține locul patru, cu 9% din piață. Producătorul coreean a crescut cu 27,3% după ce a livrat 40 de milioane de unități pe întreg anul trecut.

Singurul pierzător din top cinci este Fitbit, căruia nu pare să-i fi priit achiziționarea de Google. Fitbit mai are doar 2,9% din piață, în scădere cu 18,8%, după ce a livrat 12,9 milioane de unități în 2020.

viewscnt
Afla mai multe despre
wearable
accesorii
smartwatch
fitness
casti