Piața smartwatch-urilor a crescut în al treilea trimestru

Piața smartwatch-urilor a crescut în al treilea trimestru
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 12 dec 2022

În ciuda inflației și a condițiilor geopolitice defavorabile, vânzările de smartwatch-uri au continuat să crească și în al treilea trimestru al anului.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Livrările globale de smartwatch-uri au crescut în al treilea trimestru cu 30% față de aceeași perioadă a anului trecut, conform analizei de piață realizate de Counterpoint Research.

Cel mai important vector de creștere a fost India, unde piața smartwatch-urilor a crescut cu 171% față de anul trecut. India a devenit cea mai mare piață pentru acest tip de dispozitive.

Amazon vrea să vândă produse într-un format inspirat de la TikTok CITEȘTE ȘI Amazon vrea să vândă produse într-un format inspirat de la TikTok

În același timp, din cauza regulilor stricte împotriva COVID-19, piața chineză a scăzut cu 28%, fiind deja la al patrulea trimestru consecutiv de scădere.

Smartwatch-urile cu funcții avansate au crescut cu 23% față de aceeași perioadă a anului trecut, în vreme ce livrările dispozitivelor mai simple și mai ieftine, care sunt, mai degrabă, brățări de fitness cu formă de ceas, au fost mai mult decât duble.

Noua generație Watch 8 a ajutat Apple să crească cu 48%. Compania americană deține 50,6% din piața smartwatch-urilor cu funcții avansate. Cota de piață deținută de Apple a scăzut de la 56%, din cauza regreselor făcute în America de Nord și Europa.

Cu o cotă de 22,3%, Samsung rămâne al doilea producător de smartwatch-uri, dar a scăzut față de anul trecut cu 2,7%.

viewscnt
Afla mai multe despre
smartwatch
apple
samsung
india
china