TARA Interactive vizează o prezență mai mare pe piața de software internațională

TARA Interactive vizează o prezență mai mare pe piața de software internațională

Vlad Lepădatu, Managing Partner la TARA Interactive

Profit.ro
Profit.ro
scris 13 mar 2023

Compania românească de dezvoltare de software TARA Interactive a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de peste 1 milion de euro, în creștere cu aproximativ 20% față de 2022. Pentru anul acesta, estimează o creștere organică a business-ului, cu peste 60%, pe fondul cererii mai mari pe zona de digitalizare și odată cu amplificarea nevoii de automatizare.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Companiile care activează în industriile în care forța de muncă este insuficientă, precum logistică și retail, și care implică multă muncă repetitivă, sunt cele care vor investi anul acesta cu precădere în proiecte de automatizare și digitalizare, potrivit analizei TARA Interactive.

Meta Platforms ar putea lansa o nouă platformă de socializare cu care să atace dominația Twitter CITEȘTE ȘI Meta Platforms ar putea lansa o nouă platformă de socializare cu care să atace dominația Twitter

„Investițiile în această direcție nu țin de o industrie anume, ci de dimensiunea companiilor, de maturitatea businessului și de nevoia de a găsi soluții reale la probleme precum lipsa de personal sau eficientizarea proceselor”, spune Vlad Lepădatu, Managing Partner la TARA Interactive.

Compania vizează pentru 2023 o prezență mai mare pe piața de software internațională, în special, prin extinderea portofoliului de clienți în SUA și în Europa, dar și creșterea numărului de angajați, atât la biroul din București, cât și la cel din Chișinău, și consolidarea poziției în rândul angajaților actuali și viitori, ca organizație prielnică în care merită să lucrezi și să te dezvolți.

În 2023, compania va continua pe direcția stabilită anul trecut și se va axa pe o mai bună acoperire a industriilor de fintech, eCommerce, logistică și retail, cu accent pe zonele de automatizare a proceselor, robotizare, inteligență artificială și procesare de informații de tip Big Data.

TARA Interactive a fost înființată în 1991 ca o companie de IT orientată către implementarea de noi tehnologii. În prezent, TARA Interactive are peste 50 de angajați în birourile din București și Chișinău și desfășoară proiecte internaționale în SUA, Marea Britanie, Europa, România, etc., în domenii precum fintech, sport, consultanță, transport, logistică, eCommerce și retail.

viewscnt
Afla mai multe despre
software
tara interactive