Opțiunile de shopping din TikTok, care permit realizarea cumpărăturilor direct din aplicație, sunt extinse și funcționează acum în Statele Unite.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
TikTok continuă să pună accent pe opțiunile de shopping, prin care urmărește să-și crească veniturile, chiar dacă, până acum, nu s-a bucurat de prea mult succes în afara Asiei.
După Indonezia și Marea Britanie, funcțiile de shopping ale platformei sunt acum disponibile și unui număr limitat de utilizatori din Statele Unite, sub formă de test.
La fel ca Instagram în urmă cu câțiva ani, TikTok încearcă să ofere o experiență de cumpături completă, în sensul în care utilizatorii nu trebuie să părăsească aplicația pentru cumpărarea unui produs.
În acest sens, TikTok merge pe ideea unei secțiuni special dedicate cumpărăturilor, secțiune ce are un buton dedicat în bara de jos a aplicației.
Totodată, compania încearcă să pună la punct parteneriate cu mai multe branduri în vederea lansării unor funcții de live shopping, care merg foarte bine în China, însă, deocamdată nu au prins în vest.