Platforma socială chineză, care încă trebuie să vadă când, cum, cui și dacă mai este nevoită să vândă divizia americană după ce Donald Trump a pierdut alegerile, vrea să permită utilizatorilor să posteze clipuri mai lungi.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Clipurile video scurte, de până într-un minut, în care creatorii de conținut își folosesc creativitatea pentru a capta atenția scurtă a utilizatorilor, a reprezentat, cel puțin până acum, caracteristica diferențiatoare a TikTok.
Deși a fost amuzant cât a durat, cei de la TikTok au realizat că au nevoie de conținut mai lung și mai elaborat pentru a evolua și, mai ales, pentru a integra mai multă reclamă.
Astfel, TikTok testează în prezent opțiunea publicării unor clipuri video a căror durată poate ajunge la 3 minute, în loc de un minut cât era limita până acum.
O limită de 3 minute ar putea schimba drastic tipul conținutului de pe TikTok. Locul scurtelor clipuri amuzate ar putea fi luat de opinii și tutoriale. În consecință, nu doar că se va face mai mult loc de reclame, dar vor fi atrași și noi advertiseri.
Schimbarea ar putea atrage, însă, protestele utilizatorilor fideli, care preferă formatul actual. La fel s-a întâmplat și în cazul Twitter, când s-a dublat limita de caractere de la 140 la 280.
Rămâne de văzut când va fi impusă oficial noua limită și care vor fi consecințele.