După ce a negat faptul că ia în considerare să afișeze reclame, șeful WhatsApp revine acum și spune că ar putea introduce reclame în anumite secțiuni ale aplicației.
În septembrie, când Financial Times scria că aplicația deținută de Meta se gândește să adauge reclame în WhatsApp, șeful de produs, Will Cathcart, a negat informația.
La doar două luni distanță, acesta revine și spune că, totuși, există unele secțiuni ale aplicației unde compania ar putea, totuși, să pună reclame.
15 octombrie - Eveniment Profit Health.forum
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
Aceste secțiuni ar fi Status, zona în care se afișează Story-urile efemere, și Channels, secțiunea de unde pot fi accesate noile canale de WhatsApp.
Channels reprezintă una dintre cele mai noi componente ale WhatsApp, fiind lansată în vară. Canalele funcționează ca un mijloc de comunicare pentru branduri, presă și influenceri.
Cathcart dă, însă, asigurări că utilizatorii nu vor vedea reclame în ferestrele de discuții
Cea mai populară aplicației de comunicare, folosită de peste două miliarde de oameni, a câștigat până acum bani exclusiv din instrumentele de business oferite companiilor.