YouTube are un nou design, un nou logo și noi facilități

YouTube are un nou design, un nou logo și noi facilități
scris 30 aug 2017

YouTube primește un design nou și, pentru prima oară în ultimii 12 ani, schimbă logo-ul.

Cel mai important site de conținut video și-a păstrat logo-ul din 2005, când a fost lansat, și a fost păstrat Google după ce l-a achiziționat în 2006. Acum, pentru prima oară de la înființare, YouTube își modifică logo-ul.

Modificarea logo-ului este simplă dar semnificativă. Bula roșie a fost mutată de pe cuvântul Tube și a fost transformată într-un buton care reprezintă funcția Play.

În afară de logo, site-ul care a depășit 1,5 miliarde de utilizatori pe lună schimbă cu aceeași ocazie și designul. Testat cu un  număr redus de utilizatori timp de mai multe luni, noul design reprezintă filosofia Material pe care Google a aplicat-o în decursul ultimilor ani pe majoritatea serviciilor sale.

Folosit de produse precum Android, Gmail, Google Drive sau Photos, Material Design înseamnă text mai clar și ușor de citit și mai mult spațiu alb. Pentru asta, Google a renunțat la elemente de design care creau impresia de aglomerație, precum umbre, efecte 3D și altele.

iPhone 8 ar putea fi lansat pe 12 septembrie CITEȘTE ȘI iPhone 8 ar putea fi lansat pe 12 septembrie

Dincolo de schimbările vizuale, Google a umblat și la facilitățile YouTube. Ideea de bază, care va fi dusă la final pe o perioadă mai mare de timp, este de a crea un serviciu uniform, în care aceleași opțiuni să fie disponibile pe toate platformele. De exemplu, în prezent, Google nu oferă pe desktop unele din funcțiile disponibile pe telefoane și invers.

Astfel, funcția care permite schimbarea vitezei de redare, disponibilă de mulți ani pe desktop, va fi în curând implementată și în cadrul aplicației mobile.

La fel, unele din funcțiile de pe mobile vor ajunge și pe desktop. De exemplu, minimizarea player-ului video, care permite navigarea în paralele pe site, va fi disponibilă și pe calculatoare.

În prezent, Google experimentează o nouă facilitate în cadrul aplicației mobile, care, speră compania americană, va fi pe placul tinerilor și va genera mai multe afișări. Este vorba de navigarea de la un video la altul printr-un swipe orizontal.

De exemplu, o mișcare cu degetul pe ecran de la dreapta la stânga va afișa un alt clip pe care algoritmul folosit de YouTube pentru recomandări îl consideră potrivit pentru utilizator. Un gest similar dar în direcția inversă va realiza revenirea la clipul anterior.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
google
youtube