Peste un milion de oameni se uită în fiecare lună la podcast-urile găzduite de YouTube, anunță platforma deținută de Google.
Deși la origine era conținut audio, podcast-ul a făcut casă bună pe YouTube, cea mai mare platformă de video, acolo unde creatorii sunt atrași de posibilitățile financiare și numărul mare utilizatori.
Nu doar atât, podcast-urile YouTube sunt foarte urmărire pe televizoare, unde au cumulat vizionări de peste 400 de milioane de ore pe lună anul trecut.
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

"Podcasturile video sunt mai mult decât o tendință, ele întâlnesc publicul acolo unde se află acesta: pe YouTube”, se arată într-un comunicat emis de platformă.
YouTube a dobândit utilizatori și după ce Google a decis anul trecut să renunțe la aplicația Google Podcasts, dedicată special acestei categorii de conținut.
La mare distanță, a doua platforma de podcast-uri la nivel global este Spotify, cu 675 de milioane de utilizatori la finele anului trecut.