Publicis Worldwide lansează Nurun România, agenție specializată în soluții digitale integrate

Publicis Worldwide lansează Nurun România, agenție specializată în soluții digitale integrate
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 24 nov 2015

Nurun, divizia specializată de digital a rețelei Publicis Worldwide, cu birouri în 21 de țări li peste 4.000 de angajați, se lansează și în România, a anunțat Publicis.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

„Lansarea Nurun România reprezintă un mare pas în pozitionarea acestui brand în regiune și, în special, pe o piață atât de importantă precum cea românească. (…) Peste 250 de strategi, creativi, designeri și oameni de IT din șase țări din CEE lucrează împreună, combinând metodele tradiționale cu noile tendințe în tehnologie”, a declarant Nico-Alexander Jahn, coordonator Nurun în Europa Centrală și de Est.

Agenția din România va fi condusă de Călin Buzea și Liviu Toader în calitate de Co-Managing Directors și va avea o echipă de 25 de specialiști.

Călin Buzea a condus MRM România înainte de a veni la conducerea departamentului de digital al Publicis România, iar acum, în noua sa poziție, va gestiona zona de strategie, tehnologie și mobile.

Liviu Toader a condus Arc și, mai recent, Publicis Dialog, iar la Nurun va coordona proiectele din zona de shopper understanding & engaging și brand experience. 

viewscnt
Afla mai multe despre
publicis
nurun
lansare