Carrefour intră pe o nouă nișă în România

Retail   
Carrefour intră pe o nouă nișă în România

Retailerul francez Carrefour intră pe o nouă nișă de piață, deschizând un magazin specific doar de parfumuri, produse de make-up, cosmetice, produse de îngrijire a părului, produse pentru bebeluși și de îngrijire a casei, produse BIO.

Sub brandul Bonteria Very & So, primul magazin Carrefour de acest tip are circa 7.300 de produse, o suprafață de vânzare de 218 metri pătrați și 7 angajați.

Urmărește-ne și pe Google News

În România, rețeaua Carrefour are aproape 370 de magazine.

Evenimente

21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

Vânzările Carrefour în România au crescut cu aproape 10% în primul trimestru, cel mai rapid avans în rândul piețelor europene, impulsionate de cererea ridicată de produse alimentare pe fondul epidemiei de coronavirus, în condițiile în care mulți români și-au făcut provizii înainte de introducerea restricțiilor de deplasare.

FOTO CERT-RO avertizează asupra unei campanii de phishing care are ca țintă utilizatorii Facebook CITEȘTE ȘI FOTO CERT-RO avertizează asupra unei campanii de phishing care are ca țintă utilizatorii Facebook

Retailerul francez a raportat vânzări de 561 milioane de euro (TVA inclus) în primele trei luni, în urcare cu 9,7% în termeni comparabili față de perioada similară din 2019. Incluzând impactul variației prețurilor la carburanți și efectele de calendar, vânzările au avansat cu 13,3% la un curs de schimb constant.

România a avut cel mai rapid ritm de creștere în rândul piețelor europene unde activează grupul, fiind urmată de Polonia (+8,8%), Spania (+6.6%) și Belgia (+4,3%). În Franța, unde Carrefour are și cea mai extinsă prezență, vânzările au urcat cu 4,3%.

viewscnt
Afla mai multe despre
carrefour
hipermarket