Cosmetic Plant, afaceri în creștere cu peste 20% în primul trimestru, până la aproape 2,5 milioane de lei

Cosmetic Plant, afaceri în creștere cu peste 20% în primul trimestru, până la aproape 2,5 milioane de lei
scris 3 mai 2016

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a înregistrat în primele trei luni ale acestui an o creștere cu 23% a cifrei de afaceri, până la aproape 2,5 milioane de lei (560.000 de euro), comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, a anunțat compania.

În plus, volumul de produse livrate în primul trimestru al anului s-a majorat cu 17%, față de perioada similară a anului trecut.

Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant, mizează pe o creștere de 10%-12% a vânzărilor și pe trimestrul al doilea, iar pentru întreg anul estimează că afacerile companiei vor ajunge la circa 10 milioane de lei (2,2 milioane de euro), acest lucru fiind susținut de extinderea rețelei de distribuție și a exporturilor, dar și de lansarea de noi produse.

Româncele nu fac rabat de la brand și își cumpără genți de lux în rate CITEȘTE ȘI Româncele nu fac rabat de la brand și își cumpără genți de lux în rate

În ceea ce privește exporturile, prima parte a anului a însemnat pentru Cosmetic Plant extinderea gamei pe piața din Ungaria cu 17 noi produse.

„Piața din Ungaria este una foarte importantă pentru noi și ne bucurăm să vedem deschiderea clienților către produsele noastre, acesta fiind și motivul pentru care am decis sa ne extindem sortimentația și pe această piață”, a mai spus Susana Laszso. Potrivit afirmațiilor sale, în următoarea perioadă compania ar putea lansa exporturi și pe alte piețe.

Cosmetic Plant este o afacere de familie înființată în 1991, la Cluj-Napoca, de farmacista Ileana Mester.

Compania este prezentă la nivel național în rețelele Auchan, Cora - România Hypermarche, DM DrogerieMarkt, Profi, farmaciile Catena și Remedium, Plafar și alte magazine naturiste din țară. Produsele companiei sunt vândute și în Grecia, Germania, Marea Britanie, Portugalia, Republica Moldova, Iordania, Liban, Austria și Ungaria.

În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse, împărțite în 14 game sortimentale grupate în funcție de ingredientul activ principal (gălbenele, cătină, ulei de măsline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protecție solară, anticelulită, îngrijirea părului).

Printre principalii competitori ai companiei se numără Farmec, Elmiplant, Gerocossen.

viewscnt
Afla mai multe despre
cosmetic plant
rezultate
primul trimestru