Farmec își extinde rețeaua de distribuție cu un nou spațiu logistic în județul Dolj

Farmec își extinde rețeaua de distribuție cu un nou spațiu logistic în județul Dolj
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 17 nov 2016

Farmec, cel mai mare producător român de produse cosmetice, își extinde și modernizează rețeaua de distribuție în țară, prin inaugurarea unui nou spațiu logistic în localitatea Cârcea, din județul Dolj, acesta va fi destinat stocării și distribuției celor peste 400 de produse din portofoliul Farmec în județele Dolj, Olt, Gorj și Mehedinți.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Noul punct logistic are o suprafață totală de 276 de metri pătrați și este amplasat la doar 13 kilometri de Craiova, în Complex Cassia Parc, ansamblu destinat spațiilor de depozitare industriale.

Extinderea depozitului Farmec a fost determinată atât de creșterea vânzărilor, cât și de interesul crescut al românilor față de produsele companiei. În ultimul an, producătorul clujean a înregistrat o medie de 16.000 de clienți pe lună în magazinele sale, iar acest pas important al Farmec pe zona de sud a țării face parte din strategia anuală de dezvoltare de soluții tehnologice și logistice, în acord cu creșterea cifrei de afaceri și a notorietății în rândul consumatorilor.

“Farmec este, în continuare, cel mai mare producător local de cosmetice, făcând cu succes concurență brandurilor internaționale de prestigiu. Vânzările au crescut pentru toate categoriile, atât în comerțul tradițional, comerțul modern, în magazinele de brand, cât și în magazinul online. Astfel, nevoia de extindere este una firească, iar investițiile pe acest segment reflectă strategia solidă de business. Obiectivul nostru principal este consolidarea la nivel național a propriei rețele de distribuție, atât prin deschiderea de noi magazine și puncte logistice, precum și prin modernizarea celor existente. Analizăm continuu nevoia de aprovizionare la nivel regional, dar și național, având ca obiectiv acoperirea națională”, a declarat Mircea Turdean, Director General al companiei Farmec.

Cosmeticele Gerovital, cu vânzări de 13,5 mil. euro anual, sunt pariul Farmec pentru creșterea exporturilor CITEȘTE ȘI Cosmeticele Gerovital, cu vânzări de 13,5 mil. euro anual, sunt pariul Farmec pentru creșterea exporturilor

Cele peste 400 de tipuri de produse din portofoliul Farmec sunt prezente în 24.000 de magazine și farmacii din România, acoperind astfel un sfert din tot ce înseamnă comerț alimentar și farmacii. Comerțul tradițional numără aproximativ 17.000 de clienți, în timp ce magazinul online a înregistrat, în ultimul an, vânzări de peste 1 milion de euro.

Farmec deține în prezent 10 spații logistice ample în Timișoara, Cluj, Baia Mare, Craiova, Pitești, București, Constanța, Focșani, Iași, Brașov, iar magazinele sunt localizate în 9 orașe: Cluj, Arad, Timișoara, Târgu-Mureș, Sibiu, Constanța și București.

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, comercializează produsele din portofoliu în peste 30 țări.
 

viewscnt
Afla mai multe despre
farmec
depozit
craiova