Hugo Boss reduce numărul mărcilor și ritmul extinderii rețelei de magazine

Hugo Boss reduce numărul mărcilor și ritmul extinderii rețelei de magazine
scris 16 nov 2016

Hugo Boss va elimina două mărci și va încetini ritmul extinderii rețelei de magazie, în cadrul noii strategii de eficientizare a activităților pusă în practică de directorul general Mark Langer, numit în urmă cu șase luni, transmite Bloomberg.

Compania renunță la mărcile Boss Orange și Boss Green și va produce îmbrăcăminte numai sub brandurile Hugo și Boss, urmând să se concentreze pe produse casual și de business, a anunțat miercuri producătorul de costume cu sediul în Metzingen, scrie News.ro.

Hugo Boss a anunțat că 2017 va fi un an de tranziție și că anticipează revenirea la profit în 2018. Pentru 2016, Hugo Boss a reiterat obținerea unor economii de 65 de milioane de euro.

În urma informațiilor, acțiunile Hugo Boss au scăzut cu până la 4,6% în prima parte a tranzacțiilor de la bursa din Frankfurt. În ultimul an, titlurile producătorului de îmbrăcăminte au pierdut aproape o treime din valoare.

”Anunțul a cam dus lipsă de date eferitoare la posibilele economii”, a declarat John Guy, analist la MainFirst Bank.

Langer, care are misiunea să relanseze Hugo Boss, a adoptat o strategie asemănătoare cu planurile Burberry Group și Marks & Spencer Group, care au renunțat la brandurile mai mici din cauza consumului scăzut din Europa. El a semnalat și că Hugo Boss se va îndepărta de piața de lux pentru a produce haine cu prețuri mai accesibile.

NEPI începe în 2017 construcția unui centru comercial în Râmnicu Vâlcea și extinde mallurile din Sibiu și Galați CITEȘTE ȘI NEPI începe în 2017 construcția unui centru comercial în Râmnicu Vâlcea și extinde mallurile din Sibiu și Galați

Îmbrăcămintea pentru femei nu va mai fi o prioritate pentru companie, astfel că Boss nu va afișa o colecție nouă la prezentările de modă de la New York din 2017, renunțându-se la strategia directorului general precedent, Claus-Dietrich Lahrs, care conduce în prezent brandul de lux Bottega Veneta.

Boss își aliniază totodată oferta la tendința observată atât la bărbați cât și la femei de a asorta încălțămintea sport și alte elemente de vestimentație casual cu piese mai rafinate.

Compania a reiterat estimările din august potrivit cărora profitul operațional va scădea în acest an cu 17-23%, iar vânzările ajustate la cursul valutar cu până la 3%.

viewscnt
Afla mai multe despre
hugo boss