Ikea își ridică vânzările în România, chifteluțele suedeze rămân în atenție

Ikea își ridică vânzările în România, chifteluțele suedeze rămân în atenție
scris 11 oct 2018

Retailerul suedez de mobilă IKEA România a înregistrat o creștere de 10,6% a vânzărilor în anul financiar septembrie 2017 – august 2018, până la 609,35 milioane de lei, fără TVA.

Numărul total de produse cumpărate a fost mai mare de 18.6 milioane, peste 3,2 milioane de oameni au vizitat magazinul și aproape 18 milioane de vizitatori unici au accesat site-ul retailerului.

Tranzacție: Lanțul Nordsee, pe piață de 120 ani, prezent și în România, a fost cumpărat după 2 ani de negocieri de un fond de investiții care operează și restaurante Burger King, Quick și O\'Tacos CITEȘTE ȘI Tranzacție: Lanțul Nordsee, pe piață de 120 ani, prezent și în România, a fost cumpărat după 2 ani de negocieri de un fond de investiții care operează și restaurante Burger King, Quick și O'Tacos

În anul financiar 2018, magazinul Ikea din București a avut 1.092 de angajați în total, o creștere de 57,1% față de anul financiar anterior.

Din totalul celor 18,6 milioane de produse IKEA care au ajuns în casele românilor, 62,4% au fost articole de mobilier și 37,6% accesorii. Cea mai bine vândută familie de mobilier de dormitor a fost Hemnes, cu 29.452 de bucăți, în timp ce gama de lenjerii de pat Nattjasmin a fost cea mai populară în categoria accesorii, cu 68.871 bucăți vândute, iar albul a fost preferat de cei mai mulți dintre cumpărători,

Când vine vorba de Ikea Food, cel mai mai bine vândute au fost chifteluțele suedeze, cu peste șase milioane de bucăți, potrivit companiei.

În vară, IKEA a lansat primele sale puncte de colectare a comenzilor online din România, la Brașov, Timișoara și Cluj-Napoca, iar până la finele anului estimează că va inaugura cel de-al doilea magazin fizic din țară, situat pe Bulevardul Theodor Pallady din București.

Profit.ro a anunțat că retailerul de mobilă va angaja aproximativ 350 de persoane pentru noul magazin din București.

În total, IKEA vrea să deschidă 15 noi magazine în anul fiscal 2019, primul dintre acestea fiind inaugurat în Bahrain luna trecută. Printre piețele vizate de planul de extindere se află și Ucraina, unde grupul intenționează să inaugureze primul său magazin, potrivit șefului diviziei pentru Europa de Sud-Est a grupului, Stefan Vanoverbeke.

În România, grupul suedez a deschis în 2007 primul și singurul magazin în nordul Bucureștiului, în zona comercială Băneasa.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
ikea
vanzari