Kärcher România țintește o creștere a business-ului de peste 10%: Printre noutăți, aparate de curățat cu gheață carbonică, o nouă gamă smart și mopurile electrice

Kärcher România țintește o creștere a business-ului de peste 10%: Printre noutăți, aparate de curățat cu gheață carbonică, o nouă gamă smart și mopurile electrice
scris 9 apr 2021

Business-ul furnizorului de echipamente de curățenie Kärcher România, parte a grupului german cu același nume, a crescut anul trecut cu 17% și a ajuns la 23 de milioane de euro. Pentru 2021, compania și-a propus o creștere de peste 10% a afacerilor, susținută în principal de vânzările de echipamente profesionale.

Kärcher România are două linii mari de activitate: echipamente profesionale de curățare (destinate clienților din diverse industrii), respectiv produse de curățare de uz casnic, adresate clientului final.

Aceste sectoare au fost mai puțin afectate de pandemia COVID, întrucât oamenii au fost preocupați să igienizeze spațiul în care trăiesc sau lucrează și au cumpărat produse dedicate, unele chiar certificate ca fiind eficiente în lupta cu coronavirusul.

“S-au dublat cererile pentru aparatele multifuncționale de curățat cu aburi. Acestea au fost printre produsele vedetă ale anului 2020 (…). Iar Kärcher are o gamă extinsă de astfel de aparate - atât pentru uz casnic dar și profesionale”, a declarat pentru Profit.ro Monica Iavorschi, managing directorul companiei.

Armata Selectării Atente a Plasticului (ASAP), program de colectare selectivă a deșeurilor în școli, lansat deja în București, se extinde în Brașov. Obiectiv: implementarea în toate școlile din România până la finalul lui 2025 CITEȘTE ȘI Armata Selectării Atente a Plasticului (ASAP), program de colectare selectivă a deșeurilor în școli, lansat deja în București, se extinde în Brașov. Obiectiv: implementarea în toate școlile din România până la finalul lui 2025

Anul trecut, compania a crescut numărul angajaților, de la 88 la 100, a investit într-un sediu nou, clădirea incluzând, pe lângă birouri, un show-room, un centru de service, depozitul și spații dedicate training-urilor, iar în privința gamei de produse a lansat mopurile electrice, ca alternativă modernă a mopului clasic.

“Pentru 2021 ne-am propus o creștere de peste 10% față de 2020, bazată în principal pe dezvoltarea segmentelor de piață unde adresăm soluții profesionale de curățare precum companiile de cleaning și facility management, clienții din industrie, transporturi sau automotive”, spune Iavorschi.

Janos Egly, Executive Director Accenture Industry X Romania CITEȘTE ȘI Janos Egly, Executive Director Accenture Industry X Romania

Printre noutățile aduse de Kärcher pe piața locală în 2021 se numără un aparat profesional de curățat cu gheață carbonică și producție integrată de peleți și aparate de spălat cu presiune conectate la o aplicație pe telefon care ghidează utilizatorul pentru setarea optima a presiunii și debitului.

Produsele casnice reprezintă aproximativ 60% din business-ul Kärcher. Acestea se găsesc în lanțurile mari de magazine electrocasnice, de DIY, hypermarket-uri dar și în online prin rețeaua de magazine Kärcher Center din București, Cluj, Iași, Târgu Mureș și Bacău.

Digitalizarea activităților în siguranță și cu valoare legală CITEȘTE ȘI Digitalizarea activităților în siguranță și cu valoare legală

Linia de produse profesionale asigură 40% din business și ajunge la clienții din diverse industrii. O echipă de vânzări directe este dedicată clienților mari, iar rețeaua națională de distribuitori și cea de magazine deservesc afacerile mici și medii.

De asemenea, grupul german Kärcher produce în România aspiratoare, la Curtea de Argeș, cele două divizii fiind operate separat. Anul trecut, vânzările grupului au crescut cu 5,6%, la 2,72 miliarde de euro.

viewscnt
Afla mai multe despre
kaercher
vânzări