Lanțul francez de brutării Paul a atins în România cele mai mari afaceri de la momentul intrării pe piața locală, în 2008, dar pierde din profit

Lanțul francez de brutării Paul a atins în România cele mai mari afaceri de la momentul intrării pe piața locală, în 2008, dar pierde din profit
Thomas Dincă
Thomas Dincă
scris 13 iun 2018

Lanțul francez de brutării Paul a înregistrat anul trecut în România cele mai mari afaceri de la momentul intrării pe piața locală, în 2008, echivalent a aproape 10 milioane euro, profitul scăzând însă la circa 251.000 lei, cu un provizion de 458.401 lei, de la 2,4 milioane lei în anul precedent.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Lanțul și-a ridicat afacerile de la un an la altul, pornind în 2008 cu o cifră de circa 680.000 lei și ajungând anul trecut la 43,4 milioane lei (39,4 milioane lei în 2016).

Compania a ajuns la 205 de angajați, de la 27 persoane în urmă cu 10 ani.

Anul trecut, lanțul a deschis a 18-a unitate din România.

FOTO Colosseum Retail Park se extinde prin dezvoltarea proiectului Colosseum Mall, investiție de 30 de milioane de euro CITEȘTE ȘI FOTO Colosseum Retail Park se extinde prin dezvoltarea proiectului Colosseum Mall, investiție de 30 de milioane de euro

Cu o tradiție de 125 de ani, lanțul de brutării Paul este prezent în România din 2008 și deține brutării în 4 orașe: București (Dorobanți, la Universitate, în Afi Palace Cotroceni, Băneasa Shopping City, Piața Romană, Mall Promenada, Mega Mall, ParkLake), Ploiești (Ploiești Shopping City), Cluj-Napoca (Polus Center și Iulius Center) și Constanța (City Park Mall și centrul comercial VIVO!).

În București are și puncte de vânzare de tip chariot amplasate în București Mall, S-Park, Bucharest One, Băneasa Shopping City și Sun Plaza.

viewscnt
Afla mai multe despre
paul
brutarie
constanta