
Filierele Auchan sunt proiecte pe termen lung, durabile și de încredere, între companie și un producător local sau un grup de producători locali, cu scopul de a oferi produse românești de cea mai bună calitate consumatorului final și de a sprijini economia locală. Auchan a dezvoltat până în prezent 100 de filiere de produse românești cu trasabilitate controlată, împreună cu peste 50 de producători locali, în diverse categorii alimentare: de la legume și fructe, până la carmangerie, băcănie, ouă, pește, lactate, unele dintre acestea bio.

Unul dintre produsele care a primit distincția Gustul Ales 2025 este mălaiul extra din porumb cultivat în România, dezvoltat împreună cu Cereal Feed, la Bihor. Produsul îmbină tradiția românească a măcinatului cu standardele moderne de calitate. Astfel, procesul tehnologic al obținerii mălaiului extra se bazează pe prelucrarea integrală a boabelor de porumb de calitate superioară, prin metode tradiționale, într-o moară dedicată exclusiv măcinării porumbului. Acest proces respectă principiile naturale de producție și păstrează gustul autentic de altădată. Mălaiul extra este rezultatul respectului pentru ingredientele curate și al unei filozofii bazate pe naturalețe, simplitate și grijă față de ceea ce ajunge pe masa consumatorilor.

Al doilea produs premiat este untul bio cu 82% grăsime, realizat împreună cu Fermele Ecologice Silvania din Sălaj. Acesta reprezintă o reîntoarcere la esența naturală a gustului. Obținut din smântână ecologică provenită exclusiv din fermele silvane, produsul reflectă aprecierea pentru natură. Fiecare etapă – de la laptele crud până la untul finit – păstrează aroma autentică și textura cremoasă, caracteristice unui produs curat, fără adaosuri. De asemenea, untul este rezultatul unei producții sustenabile: pajiști naturale, vaci hrănite ecologic și ambalaj 100% reciclabil.

Auchan sprijină și promovează producătorii locali și consumul de produse românești, iar peste 90% din produsele alimentare din Auchan provin de la companii din România, iar în sezoane, 90-100% din produsele agroalimentare de la raft de la producători locali. Totodată, Auchan are peste 1.300 de produse marcă proprie, dintre care peste 1.000 sunt realizate cu producători locali.
Produsele premiate cu Gustul Ales 2025 pot fi descoperite de către consumatori în magazine, dar și online, pe auchan.ro.
Despre Auchan România
Auchan România are în portofoliu peste 500 de magazine, cuprinzând 26 de hipermarketuri clasice, 9 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 9 supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, 395 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, peste 60 de magazine în franciză Simply by Auchan, precum și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2024 de peste 1,7 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerț omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse și un concep de discount responsabil, cu toate prețurile competitive, în fiecare zi.














