McDonald’s a majorat prețul cheeseburgerilor în Marea Britanie pentru prima dată în 14 ani

McDonald’s a majorat prețul cheeseburgerilor în Marea Britanie pentru prima dată în 14 ani
Profit.ro
Profit.ro
scris 28 iul 2022

McDonald’s a majorat prețul cheeseburgerilor în Marea Britanie pentru prima dată în 14 ani, din cauza presiunii asupra costurilor, transmite CNBC.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Lanțul de fast-food a confirmat că burgerul emblematic este unul dintre produsele care se confruntă cu creșteri de preț în rețeaua sa de restaurante din Marea Britanie, scrie News.ro.

Tranzacție surpriză - Noriel, una dintre cele mai mari companii de distribuție de jocuri și jucării din România, numărul 2 pe piață, a fost vândută către Sunman, liderul pieței de retail, distribuție și producție de jucării din Turcia CITEȘTE ȘI Tranzacție surpriză - Noriel, una dintre cele mai mari companii de distribuție de jocuri și jucării din România, numărul 2 pe piață, a fost vândută către Sunman, liderul pieței de retail, distribuție și producție de jucării din Turcia

Costul unui cheeseburger a crescut cu 20%, de la 99 pence (1,19 dolari) la 1,19 lire sterline.

Ultima dată când McDonald’s a crescut prețul cheeseburgerului său în Marea Britanie a fost în urma crizei financiare globale din 2008.

Pentru alte produse din meniul McDonald’s din Marea Britanie prețurile au crescut cu 10 pence - 20 pence, inclusiv cutiile McNugget, meniurile de mic dejun și upgrade-urile de la meniuri medii la mari.

McDonald’s a spus că unele produse vor rămâne neafectate de creșterea prețurilor.

FOTO Teilor deschide primul magazin din Cehia CITEȘTE ȘI FOTO Teilor deschide primul magazin din Cehia

Prețurile vor continua să varieze între restaurantele deținute de francizați, care pot stabili prețuri pe baza recomandărilor companiei.

”Alegeri grele”

Într-o declarație adresată clienților, CEO-ul McDonald’s din Marea Britanie și Irlanda, Alistair Macrow, a declarat că presiunile inflaționiste în creștere au forțat compania să facă niște ”alegeri grele” în privința prețurilor.

”Presiunile de astăzi înseamnă că, la fel ca mulți, trebuie să facem niște alegeri dificile cu privire la prețurile noastre. La fel ca dumneavoastră, compania noastră, francizații noștri care dețin și operează restaurantele noastre și furnizorii noștri simt cu toții impactul creșterii inflației”, a spus Macrow.

Creșterile de prețuri au loc pe măsură ce companiile se confruntă cu costuri crescute pentru articole precum combustibil, salarii și ingrediente, pe măsură ce inflația continuă să accelereze.

În Regatul Unit, inflația a atins un nou vârf de 9,4% în iunie, cel mai ridicat nivel din ultimii 40 de ani.

viewscnt
Afla mai multe despre
mcdonald’s
cheeseburger