Misavan a depășit un prag psihologic

Misavan a depășit un prag psihologic
Profit.ro
Profit.ro
scris 18 mai 2021

Misavan, producător și distribuitor românesc de produse de curățenie și dezinfecție, și-a consolidat și anul trecut poziția pe piața de profil, înregistrând pentru al cincilea an consecutiv o creștere de peste 20% a volumului de vânzări. Anul trecut a fost depășit și un prag psihologic, compania din Iași înregistrând o cifră de afaceri de 101.400.000 lei, față de 78.950.000 lei, suma aferentă anului 2019. 

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

„Pentru unii jucători din piață, declanșarea pandemiei în martie 2020 a dublat sau triplat volumele de vânzări comparativ cu anul 2019. Noi am fost obligați să ne adaptăm rapid și să compensăm pierderile suferite pe piața B2B (prin închiderea restaurantelor, hotelurilor și a spațiilor de birouri). Decizia de a adapta produsele noastre și a le face accesibile consumatorilor casnici a echilibrat balanța comercială și s-a dovedit a fi una buna, dovedindu-și eficiența anul trecut. Astfel, ne-am menținut și în condiții de pandemie trendul ascendent, păstrând creșterea constantă, de aproximativ 20% în fiecare an din 2015 încoace. Iar dacă ne raportăm la nivelul înregistrat în 2015, putem vorbi despre o triplare a cifrei de afaceri. Sperăm și dorim să avem o creștere de aproximativ 10-12% și în 2021”, spune Ciprian Otea, director general Misavan. 

DOCUMENT Dacia, cădere puternică în pandemie CITEȘTE ȘI DOCUMENT Dacia, cădere puternică în pandemie

Portofoliul diversificat al producătorului din Iași a ajutat la consolidarea business-ului și în 2020, printre avantajele companiei numărându-se utilizarea la potențial maxim a resurselor disponibile pe piața locală și importul doar a acelor materii prime care nu se găsesc în România, un lanț de producție eficient și o acoperire regională cât mai bună. Acesta a fost și motivul pentru care anul trecut, în plină pandemie, pentru o mai bună acoperire a zonei de vest a României, Misavan a deschis două filiale noi, în Alba Iulia (iunie 2020) și Baia Mare (septembrie 2020), în urma unei investiții totale de aproximativ 850.000 lei.

„Modelul nostru de business s-a bazat mereu pe ideea de a veni în întâmpinarea nevoilor clienților noștri, iar în perioada crizei sanitare, clienții și-au dorit furnizori prompți și corecți, care să le ofere produse de calitate. Am fost printre companiile care au angajat personal în 2020, tocmai pentru a fi eficienți și a ține pasul cu dezvoltarea companiei. De altfel, ca și cifra de afaceri și numărul angajaților s-a triplat în ultimii cinci ani”, afirmă Ciprian Otea.

ULTIMA ORĂ FOTO Liviu Dragnea, trimis în judecată în dosarul finanțării vizitei sale în SUA, în 2017 CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ FOTO Liviu Dragnea, trimis în judecată în dosarul finanțării vizitei sale în SUA, în 2017

Pentru anul în curs, compania Misavan are în plan o serie de investiții  în modernizarea facilităților de producție, extinderea gamelor de produse și în dezvoltarea capacității logistice și de transport.

În prezent, compania are 320 de angajați, numărul acestora crescând constant de la an la an, de la 186 în anul 2016.

viewscnt
Afla mai multe despre
misavan
produse de curatenie