Peek & Cloppenburg deschide magazinul cu numărul 10, la Iași, în ansamblul mixt Palas

Peek & Cloppenburg deschide magazinul cu numărul 10, la Iași, în ansamblul mixt Palas
Parteneri Profit.ro
Parteneri Profit.ro
scris 27 oct 2023

Ansamblul urbanistic mixed-use Palas Iași își păstrează poziția de centru dominant de shopping și lifestyle în zona de nord-est a țării, prin diversificarea portofoliului de branduri premium. Joi, 26 octombrie 2023, renumitul retailer multi-brand Peek & Cloppenburg a deschis un flagship store, intrând, astfel, pentru prima dată în această regiune. Joop!, Polo Ralph Lauren, Marc Cain, Tommy Jeans, dar și branduri exclusive P&C precum Jake*s, Review, McNeal și Christian Berg sunt disponibile în noul magazin. Timp de patru zile, clienții beneficiază de discount-uri de 20% la cumpărăturile efectuate, la ȋntreaga gamă de produse.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

În ultimele 12 luni, ansamblul urbanistic mixt Palas Iași a trecut printr-un amplu demers de reorganizare a funcțiunii de retail, astfel încât branduri dorite la nivel regional să fie integrate în proiect. Unul dintre aceștia este retailerul multi-brand Peek & Cloppenburg, care a deschis pe 26 octombrie 2023 locația cu numărul 10 din România. Magazinul are o suprafață de 3.400 mp și este dispus pe două niveluri, mezaninul pentru femei și etajul dedicat bărbaților.

Peek & Cloppenburg deschide magazinul cu numărul 10, la Iași, în ansamblul mixt Palas

„Acest parteneriat demonstrează, încă o dată, că proiectele IULIUS răspund solicitărilor publicului, prin adaptabilitate și creativitate. Pentru a facilita amenajarea magazinului în Palas Mall, echipa de management a avut provocarea de a crea o suprafață suplimentară de retail prin relocarea unui etaj tehnic. Peek & Cloppenburg este un brand pe care regiunea îl aștepta de multă vreme și suntem convinși că publicul cu o apetență pentru produsele high-end va fi încântat de această nouă locație premium”, a declarat Oana Diaconescu, Head of Leasing IULIUS.

În prezent, P&C este prezent ȋn 16 țări: Germania, Austria, Elveția, Olanda, Polonia, Croația, Cehia, Ungaria, Letonia, Lituania, România, Slovenia, Slovacia, Bulgaria, Serbia și, din 2022, și în Belgia.

Alina Șerban Regional Sales Manager Peek & Cloppenburg: „Suntem fericiți de investiția ȋn primul magazin din Iași pe care l-am inaugurat astăzi ȋn ansamblul mixt Palas. Chiar și după atâția ani de P&C ȋn România investim constant în dezvoltarea magazinelor și serviciilor pe care le oferim. Suntem mulțumiți de parcursul P&C ȋn România și bucuroși să le aducem clienților noștri portofoliul cu deja binecunoscutele branduri ȋn cadrul celui de-al 10-lea magazin din țară, aici ȋn Iași. Ne dorim ca ȋn Iași, destinația finală a anului 2023 din planul nostru de expansiune, să fim cel puțin la fel de bine primiți așa cum am fost ȋn Timișoara, Cluj sau Constanța. În romanticul Iași, orașul celor 7 coline, cu importantă semnificație ȋn istoria și moștenirea noastră culturală, sperăm să devenim o sursă de inspirație cu ultimul concept de magazin și să aducem cele mai noi trenduri ȋn modă. În același timp, Iași este un centru universitar renumit care atrage mulți tineri din toate colțurile tării și chiar și de peste hotare, iar acest concept li se potrivește foarte bine având ȋn portofoliul nostru un departament dedicat lor, boutique cu branduri precum Guess, Tommy Jeans, CK Jeans, G-Star și Review. Acest magazin se adresează nu doar ieșenilor, ci tuturor locuitorilor din regiune, iar poate astfel identificăm și alte oportunități ȋn zonă. Nu este o coincidență deschiderea magazinului cu numărul 10 ȋn Iași, 10 ȋnsemnând performanța, excelența, iar acest lucru ne motivează să devenim din ce ȋn ce mai buni pentru clienții noștri.”

Peek & Cloppenburg deschide magazinul cu numărul 10, la Iași, în ansamblul mixt Palas

P&C oferă peste 100 de branduri sub același acoperiș, astfel clientii ȋși pot găsi ținuta potrivită stilului personal pentru orice ocazie. Acest lucru este posibil printr-o coordonare atentă a gamei de produse ce include atât branduri exclusive, cât și renumitele branduri internaționale.

Noul magazin are un design mai plăcut și facil în identificarea pieselor preferate, unul dintre punctele principale de atracție fiind segmentul de sport-fashion adresat tinerilor, un trend ȋn creștere cu piese ce pot fi integrate ȋn ținutele zilnice, iar noul magazin răspunde cu eficiență cerinței acestui segment. P&C continuă dezvoltarea rețelei sale de magazine pe piețele deja existente, urmărind ȋn același timp și noi piețe ȋn Europa de Est.

Al 10-lea magazin P&C intenționează să le ofere clienților o stare de bine, un spațiu ideal pentru a găsi inspirația alegerii unei ținute care să îi reprezinte, aceștia având la dispoziție o varietate de colecții premium de la branduri de top - Hugo, Boss, Tommy Hilfiger, Joop!,  Polo Ralph Lauren, Marc Cain, CK Jeans, Tommy Jeans, dar și branduri exclusive P&C, precum Jake*s, Review, McNeal și Christian Berg.

În weekend-ul inaugural, clienții sunt invitați să se bucure de muzică live, surprize dulci, activități interactive și vor fi răsfățați în lounge-ul de beauty special amenajat. În plus, atât membrii activi ȋn cadrul programului de loialitate, cât si cei care se vor ȋnscrie beneficiază de discount-uri exclusive de 20% la cumpărăturile efectuate pe durata celor 4 zile, la ȋntreaga gamă de produse.

Peek & Cloppenburg deschide magazinul cu numărul 10, la Iași, în ansamblul mixt Palas

În rețeaua IULIUS, P&C mai este prezent cu un flagship store și în ansamblul mixt Iulius Town Timișoara.

Despre Grupul Peek & Cloppenburg

Grupul Peek & Cloppenburg Group cu sediile in Düsseldorf și Vienna est recunoscut ca fiind unul dintre cei mai mari retaileri multibrand de îmbrăcăminte, reprezentat prin 160 de magazine in Europa, dar accesibil și prin intermediul a 5 magazine online.

Datorită selecției atente a trend-urilor celor mai de top branduri pe segmentul de îmbrăcăminte de lux, dar și ale brandurilor creative dedicate tinerilor, P&C este magazinul multibrand ce le oferă clienților săi experiențe individuale la cumpărături.

Astăzi, grupul are aproximativ 16,000 angajați în 16 țări. În completare la P&C, grupul de companii deține și magazinul dedicat exclusiv bărbaților, ANSON'S, precum și Magasin du Nord.

Despre Palas Iași

Inaugurat în mai 2012, Palas Iași reprezintă cea mai mare investiție imobiliară din regiunea de nord-est a țării, în valoare de peste 320 milioane de euro. Situat în centrul Iașului, Palas este primul proiect de tip mixed-use din România și include: peste 270 de magazine, șapte clădiri de birouri clasa A (75.600 mp), un centru de evenimente cu patru săli premium, un hotel de 4*, restaurante și cafenele tematice, parc de 50.000 mp, carusel, patinoar sezonier și alte facilități de timp liber, precum și cea mai mare parcare subterană din România, cu peste 2.500 de locuri. Prin mixul inedit și complex de shopping și entertainment, Palas atrage anual peste 19 milioane de vizitatori, inclusiv din Republica Moldova.

Compania IULIUS este dezvoltator și operator specializat în ample proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 25 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava. Valorea investițiilor realizate depășește 1,2 miliarde de euro. Portofoliul este compus din două proiecte mixte (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), rețeaua națională Iulius Mall (Iași, Cluj-Napoca, Suceava), două proiecte de proximitate Family Market (Iași) și 15 clădiri office în Iași, Timișoara și Cluj-Napoca. Portofoliul include peste 310.000 mp de spații de retail, proiectele fiind lidere de piață la nivel regional, cu peste 70 de milioane de vizite anual.

viewscnt
Afla mai multe despre
peek & cloppenburg
palas
iasi