Gigantul polonez de reduceri Pepco a fost ținta unui atac de phishing în Ungaria, care a rezultat în pierderi de aproximativ 15 milioane de euro.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast
„În această etapă nu este clar dacă fondurile pot fi recuperate, deși Pepco depune diferite eforturi prin partenerii săi bancari și prin poliție”, a spus compania, citată de Reuters.
În această etapă, incidentul nu pare să fi implicat informații sau date despre clienți, furnizori sau personal, a adăugat acesta.
Compania, cu sediul central în orașul Poznań, are în prezent peste 31.000 de angajați în 19 țări europene și are o rețea de peste 3.600 de magazine. Pe plan internațional, Grupul Pepco a înregistrat recorduri de vânzări în anul financiar 2022/2023.
Vânzările au crescut cu peste 17%, până la 5,65 miliarde de euro, ca urmare a numeroaselor noi deschideri. Profitul net a scăzut însă cu 41%, la 102 milioane de euro, conform Vienna.at.
Pe 28 septembrie, grupul și-a redus perspectivele de profit pentru a doua oară în mai puțin de trei săptămâni, dând vina pe un mediu comercial ”din ce în ce mai dificil” în Europa Centrală și de Est și o pierdere a concentrării din partea conducerii.
CITEȘTE ȘI Efectul „waterbed” după plafonarea adaosului comercial la alimentele de bază: Retaileri din România au crescut alte prețuri și câștigă ca înainteAcțiunile Pepco au scăzut cu 27% în ultimul an.
România rămâne a doua mare piață pentru grup, după Polonia, unde deține o rețea de 1.167 magazine.
Pepco Group (fostul Pepkor Europe) este controlat de holdingul sud-african Steinhoff International din 2014.