Pepco pierde 15 milioane euro într-un atac phishing

Pepco pierde 15 milioane euro într-un atac phishing
scris 28 feb 2024

Gigantul polonez de reduceri Pepco a fost ținta unui atac de phishing în Ungaria, care a rezultat în pierderi de aproximativ 15 milioane de euro.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

„În această etapă nu este clar dacă fondurile pot fi recuperate, deși Pepco depune diferite eforturi prin partenerii săi bancari și prin poliție”, a spus compania, citată de Reuters.

În această etapă, incidentul nu pare să fi implicat informații sau date despre clienți, furnizori sau personal, a adăugat acesta.

CONFIRMARE Tranzacție - Omul de afaceri libanez El Khalil, în topul celor mai bogați fermieri din România, cumpără jumătate din producătorul Izvoarele Călimani CITEȘTE ȘI CONFIRMARE Tranzacție - Omul de afaceri libanez El Khalil, în topul celor mai bogați fermieri din România, cumpără jumătate din producătorul Izvoarele Călimani

Compania, cu sediul central în orașul Poznań, are în prezent peste 31.000 de angajați în 19 țări europene și are o rețea de peste 3.600 de magazine. Pe plan internațional, Grupul Pepco a înregistrat recorduri de vânzări în anul financiar 2022/2023.

Vânzările au crescut cu peste 17%, până la 5,65 miliarde de euro, ca urmare a numeroaselor noi deschideri. Profitul net a scăzut însă cu 41%, la 102 milioane de euro, conform Vienna.at.

În toamnă a fost anunțat că Pepco Group, retailerul european cu discount care a emis două avertismente de profit luna trecută, își va încetini programul de deschidere a unor noi magazine, pentru a se concentra pe reconstruirea profitabilității.

Pe 28 septembrie, grupul și-a redus perspectivele de profit pentru a doua oară în mai puțin de trei săptămâni, dând vina pe un mediu comercial ”din ce în ce mai dificil” în Europa Centrală și de Est și o pierdere a concentrării din partea conducerii.

Efectul „waterbed” după plafonarea adaosului comercial la alimentele de bază: Retaileri din România au crescut alte prețuri și câștigă ca înainte CITEȘTE ȘI Efectul „waterbed” după plafonarea adaosului comercial la alimentele de bază: Retaileri din România au crescut alte prețuri și câștigă ca înainte

Acțiunile Pepco au scăzut cu 27% în ultimul an.

În România, Pepco Group a ajuns la o rețea de peste 400 de magazine și vede în continuare un potențial ridicat de creștere, în cadrul strategiei de expansiune în Europa Centrală și de Est.

România rămâne a doua mare piață pentru grup, după Polonia, unde deține o rețea de 1.167 magazine.

Pepco Group (fostul Pepkor Europe) este controlat de holdingul sud-african Steinhoff International din 2014. 

viewscnt
Afla mai multe despre
pepco
austria