Producătorul Napolact extinde fabrica din Cluj-Napoca, cu 1,3 milioane euro

Producătorul Napolact extinde fabrica din Cluj-Napoca, cu 1,3 milioane euro
Profit.ro
Profit.ro
scris 1 aug 2017

FrieslandCampina România, producătorul brandului de lactate Napolact, a inaugurat o nouă linie de producție de brânză telemea în fabrica din Cluj-Napoca, în urma unei investiții de 1,3 milioane de euro. 

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

În urma finalizării investiției, centrul de producție pentru brânzeturi al companiei și-a triplat capacitatea de producție.

Lanțul de restaurante „La Plăcinte” începe să taie din pierderi, prima dată de la intrarea pe piața locală CITEȘTE ȘI Lanțul de restaurante „La Plăcinte” începe să taie din pierderi, prima dată de la intrarea pe piața locală

FrieslandCampina România a înregistrat la finalul anului trecut afaceri de 331 milioane de lei, în creștere cu 4% comparativ cu anul precedent, și a revenit pe profit în urma finalizării programului de consolidare a operațiunilor de producție și a implementării unui program de investiții extensiv în cele două fabrici din Cluj-Napoca și Târgu Mureș.

FrieslandCampina România face parte din compania olandeză Royal FrieslandCampina, aflată în topul celor mai mari producători mondiali de lactate. 

FrieslandCampina este prezentă pe piața din România cu brandurile Napolact, Frico, Milli, Oke și Dots și oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, unt și gustări pe bază de lapte. 

viewscnt
Afla mai multe despre
frieslandcampina
napolact
branzeturi