Retailerul ceh de mobilă Bonami țintește venituri anuale de 10 milioane de euro în România, de peste 2 ori mai mari

Retailerul ceh de mobilă Bonami țintește venituri anuale de 10 milioane de euro în România, de peste 2 ori mai mari
Andra Oprescu
Andra Oprescu
scris 3 apr 2019

Retailerul ceh de mobilă și accesorii Bonami țintește, în acest an, venituri de 10 milioane euro în România și prognozează că piața locală va avea o contribuție de circa 15% la veniturile totale ale companiei, estimate la 60 milioane euro.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Anul trecut, afacerile companiei pe piața românească au urcat cu circa 60%, la aproximativ 4 milioane de euro, reprezentând 10% din cifra de afaceri totală a Bonami. La această evoluție a contribuit mărirea semnificativă a stocului, care s-a dublat, tendință ce se va menține și în 2019. Bonami a intrat pe piața locală în octombrie 2016.

La nivel de grup, retailerul online a obținut, în 2018, o cifră de afaceri de 40 milioane euro, un avans de 40% față de anul anterior. Extinderea în Ungaria a susținut o creștere rapidă pentru companie în ultima parte a anului, iar anul acesta țara vecină ar urma să aducă 10% din venituri.

Noii proprietari ai complexului hotelier Radisson Blu din București cer despăgubiri de 3 milioane euro de la fostul proprietar CITEȘTE ȘI Noii proprietari ai complexului hotelier Radisson Blu din București cer despăgubiri de 3 milioane euro de la fostul proprietar

Pentru 2019, compania preconizează o suplimentare a spațiului de depozitare cu 4.000 mp, ajungându-se astfel la o suprafață totală de 10.000 mp și îmbunătățirea serviciilor de livrare.

Începând din martie anul acesta, vizitatorii site-ului Bonami nu trebuie să se mai înscrie pe site pentru a putea efectua cumpărături.

’’Am constatat o dinamică interesantă de când am implementat această modificare: a scăzut numărul de înregistrări, însă a crescut numărul comenzilor efectuate de cei ce optează să primească oferte pe e-mail, suntem deci optimiști’’,spune CEO-ul Bonami, David Siska.

viewscnt
Afla mai multe despre
bonami
mobila
decoratiuni
home&deco
retailer ceh