Șeful Carrefour evocă un „tsunami” al economisirilor

Șeful Carrefour evocă un „tsunami” al economisirilor
Profit.ro
Profit.ro
scris 29 aug 2023

Consumatorii din Franța au redus masiv achizițiile de alimente esențiale, din cauza prețurilor ridicate, a avertizat Alexandre Bompard, președintele director general al Carrefour, cerând autorităților să amâne legea care limitează mărimea promoțiilor pe care le pot oferi retailerii, transmite Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro: Energy Road - Energie la tine acasă. Parteneri: FPPG
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Cei mai importanți experți în domeniu vor participa la Maratonul Vinului, programat să fie organizat de PROFIT NEWS TV pe 31 august, cu sprijinul Un Vin pe Zi

"Vedem o prăbușire a cheltuielilor în Franța. Când nu mai sunt accesibile alimentele esențiale, când oamenii pleacă fără produsele esențiale, trebuie să acționăm", a declarat Alexandre Bompard la postul de radio Franceinfo.

Bulgaria și-a ridicat și în acest an sezonul turistic cu români și turci CITEȘTE ȘI Bulgaria și-a ridicat și în acest an sezonul turistic cu români și turci

Bompard, care alături de alți șefi din retail se va întâlni miercuri cu ministrul francez de Finanțe, Bruno Le Maire, pentru a discuta probleme legate de costul vieții, a anunțat că va solicita "un moratoriu de un an pentru aplicarea legii Descrozailles", care limitează promoțiile la produse de îngrijire, de igienă și de înfrumusețare, scrie Agerpres.

Legea, adoptată în martie 2023 și care urmează să intre în vigoare în martie 2024, limitează la 34% mărimea promoțiilor pe care le pot oferi retailerii la produse de îngrijire, de igienă și de înfrumusețare.

Azi, Carrefour, de exemplu, poate vinde detergentul cu o reducere de 60% discount, a explicat Bompard.

viewscnt
Afla mai multe despre
carrefour
consum