Startup-ul din e-commerce Esteto, fondat de antreprenorul Octavian Jomir, și-a dublat afacerile la 1,5 milioane euro

Startup-ul din e-commerce Esteto, fondat de antreprenorul Octavian Jomir, și-a dublat afacerile la 1,5 milioane euro
Florentina Dragu
Florentina Dragu
scris 28 feb 2018

Startup-ul românesc de comerț online Esteto, specializat în vânzarea de produse cosmetice și de îngrijirea corpului, și-a dublat afacerile anul trecut, atingând pragul de 1,5 milioane de euro. Magazinul online fondat de antreprenorul Octavian Jomir a procesat peste 100.000 de comenzi în cei cinci ani de la înființare, în valoare totală de aproximativ 3 milioane de euro.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

În medie, româncele au cheltuit anul trecut 185 lei pe o comandă de produse de înfrumusețare și îngrjire pe site-ul Esteto, cea mai mare comandă fiind de 4.400 lei.

Magazinul online a fost înființat în 2013 sub numele AllBeauty, afacerile dublându-se constant de la un an la altul. După doi ani de activitate, afacerea a intrat pe profit, ajungând să înregistreze în 2017 o rată de profit de 7%. În prezent, echipa Esteto este formată din 16 persoane.

Eisberg România: Vânzările de salate ambalate au crescut. Ce preferă românii, pe regiuni. \ CITEȘTE ȘI Eisberg România: Vânzările de salate ambalate au crescut. Ce preferă românii, pe regiuni. "Dacă piața din Romania ar fi o planetă, nu ar fi în aceeași galaxie cu cea din Elveția".

“Când am decis să-mi lansez propriul business, aveam deja o experiență semnificativă în marketingul online, datorită colaborării mele ca afiliat cu nume cunoscute de branduri și magazine online din România. Experiența mea ca afiliat, dar și ca programator, m-a ajutat să pun bazele unui business sănătos în e-commerce, într-o piață de altfel foarte competitivă și aglomerată”, spune Octavian Jomir, fondatorul Esteto.ro.

Potrivit Esteto, cele mai căutate produse în 2017 au fost cele pentru îngrijirea și aranjarea părului.

Startup-ul din e-commerce Esteto, fondat de antreprenorul Octavian Jomir, și-a dublat afacerile la 1,5 milioane euro

viewscnt
Afla mai multe despre
esteto
cosmetice
octavian jomir
afaceri