Tranzacție de 1 milion de euro: Grupul de francize Peeraj, unul dintre cei mai importanți ju­că­tori de pe piața locală de modă, a preluat controlul asupra lanțului de restaurante Calif-Condimental

Tranzacție de 1 milion de euro: Grupul de francize Peeraj, unul dintre cei mai importanți ju­că­tori de pe piața locală de modă, a preluat controlul asupra lanțului de restaurante Calif-Condimental
scris 5 sep 2018

Grupul de francize de fashion Peeraj, unul dintre cei mai importanți ju­că­tori de pe piața locală de modă, cu circa 100 de magazine sub diferite branduri, a preluat controlul asupra lanțului de restaurante Calif-Condimental, într-o tranzacție de 1 milion de euro. Profit.ro a anunțat în primăvară că Peeraj a intrat pe piața de fast-food, începând să asigure recrutări pentru brandul Condimental al lanțului de restaurante Calif.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Prin mai multe operațiuni de cesiune de părți sociale, un pachet de 75% din titluri a fost preluat direct de către Arora Vinod, cetățean indian, care deține și 45% din acțiunile Peeraj Brands Internatioal.

Anul trecut, lanțul de restaurante a avut afaceri de 12,6 milioane lei, apropiate de cele din anul precedent, dar cu o pierdere de 1,7 milioane lei, cu 130 de angajați, de la minusul de doar 49.701 lei din 2016 și profitul de 1,1 milioane lei din 2015. Restaurante Calif pot fi găsite în centrele comerciale Auchan Titan și Mega Mall din București.

Lanțul a fost lansat în 2010 de antreprenorii locali Radu Tănase, Bogdan Jantea și Alexandru Stoichițoiu. La acest moment, Stoichițoiu mai deține 10%, iar Jantea - 15%. Radu Tănase a rămas administrator.

Surpriză: AFI Europe a vândut terenul pe care gândea de 10 ani proiectul de retail din Arad, pentru 17 milioane euro CITEȘTE ȘI Surpriză: AFI Europe a vândut terenul pe care gândea de 10 ani proiectul de retail din Arad, pentru 17 milioane euro

Grupul Peeraj este unul dintre cei mai importanți ju­că­tori de pe piața locală de modă, cu circa 100 de magazine sub diferite branduri. În 2016, compania a avut anul trecut afaceri de 229 milioane lei și un profit net de 8,2 milioane lei, cu un provizion de 7,2 milioane lei.

Anul trecut, afacerile au urcat la 296,8 milioane lei, iar profitul a avut o creștere substanțială, la 29,2 milioane lei.

 

Profit.ro a anunțat în primăvară că retailerul polonez de încălțăminte CCC a finalizat preluarea Peeraj Brands International SRL, care operează magazinele de pantofi sub marca CCC din România, operațiune anunțată de Profit.ro ca fiind pregătită la finele anului trecut, când a fost semnat un acord neangajant.

CCC a plătit, în total, 33 de milioane de euro către Peeraj.

Retailerul Extreme Digital, concurent eMag pe piața din Ungaria, va deschide primul showroom din România CITEȘTE ȘI Retailerul Extreme Digital, concurent eMag pe piața din Ungaria, va deschide primul showroom din România

Peeraj operează o rețea de 54 de magazine sub marca CCC și mai deține în România francizele pentru mai mult de 10 branduri. Printre acestea se numără Pimkie, Swarovski, Geox, Kazar, Piazza Italia și Armani Jeans. Anul trecut, Peeraj și-a completat portofoliul cu brandurile A/X Armani Exchange și Skechers.

CCC este cel mai mare retailer de încățăminte din Europa Centrală.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
ccc
ng2
peeraj
peeraj international brand
franciza
pantofi
retailer
polonez