Vânzări de aproape 1 miliard de euro pentru Carrefour în România la jumătatea anului

Vânzări de aproape 1 miliard de euro pentru Carrefour în România la jumătatea anului
Florentina Dragu
Florentina Dragu
scris 28 iul 2018

Retailerul francez Carrefour, cel mai mare din Europa și al doilea din lume, a continuat să își dezvolte afacerea din România și a ajuns la vânzări de aproape 1 miliard de euro pe piața locală după prima jumătate a anului, în urcare cu peste 5% comparativ cu aceeași perioadă din 2017.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Grupul francez a raportat vânzări de 993 milioane de euro (TVA inclus) în România în perioada ianuarie-iunie, în creștere cu 5,3% față de primul semestru al anului trecut. La un curs de schimb constant, creșterea a fost de 8,7%.

România, a șasea mare piață europeană pentru Carrefour în funcție de valoarea vânzărilor, continuă se se apropie de Polonia, țară aflată pe locul cinci, dar cu o rețea de magazine de 2,5 ori mai mare. Vânzările din Polonia au avansat cu 0,8%, până la 1,005 miliarde de euro.

Vânzările slovenilor de la KRKA în România, cea mai importantă piață din regiune pentru grup, au scăzut în primul semsetru CITEȘTE ȘI Vânzările slovenilor de la KRKA în România, cea mai importantă piață din regiune pentru grup, au scăzut în primul semsetru

De altfel, România și Polonia au fost singurele piețe majore din Europa care au înregistrat creșteri în prima jumătate a anului. Vânzările grupului au scăzut cu 0,1% în Franța, cu 1,8% în Spania, în timp ce Italia și Belgia au raportat scăderi de 3,6%, respectiv 2%.

În trimestrul al doilea, vânzările Carrefour pe piața românească au atins 507 milioane de euro, cu 4,3% mai mari comparativ cu primele trei luni ale anului și cu 3,1% peste rezultatul obținut în perioada corespondentă din 2017. 

La finele lunii iunie, rețeaua Carrefour în România număra 328 de magazine, în creștere de la 323 de magazine la sfârșitul anului trecut, dintre care 32 hipermarketuri, 235 supermarketuri, 52 de magazine de proximitate și 9 unități de tip Cash & Carry.

La nivel global, Carrefour operează o rețea de 11.947 de magazine. Vânzările din primul semestru au urcat cu 0,7% (+2,2% la un curs constant), până la 41,44 miliarde de euro, însă grupul a trecut pe pierdere, cu un rezultat negativ de 861 milioane de euro, în principal datorită unor costuri excepționale.

În ianuarie-iunie 2017, Carrefour a obținut un profit net de 78 milioane de euro.

viewscnt
Afla mai multe despre
carrefour
vanzari
rezultate
romania
polonia