Waikiki deschide un magazin în Colosseum Retail Park, care ajunge la un grad de ocupare de 100%

Waikiki deschide un magazin în Colosseum Retail Park, care ajunge la un grad de ocupare de 100%
scris 30 aug 2017

Colosseum Retail Park, dezvoltat de compania Nova Imobiliare, a ajuns la un grad de ocupare de 100% prin semnarea unui contract pentru închirierea a 1.300 de metri pătrați către retailerul turc de îmbrăcăminte LC Waikiki.

În afară de LC Waikiki, parcul de retail, administrat de compania de consultanță imobiliară  JLL din anul 2011, a mai atras în ultimele luni încă doi retaileri importanți: Sport Vision (900 metri pătrați) și Pepco (450 metri pătrați). Toate cele trei magazine vor fi deschise în trimestrul al patrulea al acestui an.

Colosseum Retail Park a fost deschis în 2011 și are 38.500 metri pătrați de spații de retail.

Rețeaua de magazine Z, care vinde haine pentru copii cu semnătura \ CITEȘTE ȘI Rețeaua de magazine Z, care vinde haine pentru copii cu semnătura "by Andreea Esca", își restrânge drastic activitatea după 13 ani

Situat în zona de Nord-Vest a Bucureștiului, centrul comercial este accesibil atât din zona centrală a orașului, cât și de pe Centura de Nord. Principalii chiriași ai Colosseum sunt Carrefour, Altex și Jysk, și de asemenea magazine precum Helpnet, Nedelya, Ideal Optic, 5asec, Animax, Inmedio, Arsis, Orange, Iqbox, FanGSM, Otto Broker, Corabia Piticilor și Pizza Bonita sunt prezente în parcul de retail. Totodată, retailerul de bricolaj Leroy Merlin deține o unitate în Colosseum Retail Park.

viewscnt
Afla mai multe despre
colosseum retail park
lc waikiki