ZOOT România a început expansiunea la nivel național

ZOOT România a început expansiunea la nivel național
scris 2 mar 2016

ZOOT România, retailer cu magazine de tip Try&Buy a început expansiunea la nivel național cu magazinele sale Fericire ZOOT, magazine de tip Try&Buy, unde clienții pot proba tot ceea ce comandă online, pentru ca, la final, să plătească și să plece acasă doar cu ceea ce li se potrivește.

Începând cu 3 martie, ZOOT.ro va livra în două zile lucrătoare produsele comandate online, în cele 5 Cabine de Fericire - 3 în București și două la Cluj. Planul de expansiune din următoarele luni vizează deschiderea mai multor magazine de tip Try&Buy și în alte orașe din România precum și în alte zone cheie din București.

"În primele săptămâni de la lansarea în România am operat cu trei Cabine de Fericire. Evident că nu e de ajuns pentru un business ca al nostru însă a fost foarte important să învățăm câteva luni la rând pentru a înțelege dacă modelul din Cehia poate fi replicat 100%. Am preferat această abordare decât să ieșim din prima în piață cu zeci de Cabine de Fericire. Am învățat cât pentru a ne adapta la nevoile pieței din România și a avea un return-on-investment bun în 2016. Că atare vom avea un val de lansări în următoarele 2 luni, după care iar învățăm, după care iar lansăm cu un ROI și mai bun. Începem cu 2 Cabine de Fericire în Cluj, un oraș pe care eu, că fost student la UBB, îl iubesc și care a crescut enorm în ultimii ani. Din martie ne veți găsi în două puncte centrale cheie: Piața Mihai Viteazul și pe Napoca", arată Robert Berza, Country Manager ZOOT România.

Potrivit retailerului cu acționarul majoritar în Cehia, Topul INC.5000 Europe, realizat pe toate industriile, a inclus ZOOT pe locul 129 în Europa. Categoria retail plasează compania de origine cehă pe locul 1 în țară mama, pe locul 7 în Central East Europe și pe locul 18 în întregul retail european.

România, în top 40 al celor mai atractive destinații pentru retaileri în 2016 CITEȘTE ȘI România, în top 40 al celor mai atractive destinații pentru retaileri în 2016

Plasarea ZOOT a fost făcută în baza rezultatelor fiscale auditate din 2014 și înregistrării unei creșteri cu peste 100% doi ani consecutiv.

ZOOT și-a început expansiunea la începutul anului 2015 lansându-și platforma în Slovacia. La sfârșitul aceluiași an, în baza unei cercetări ce a vizat potențialul în e-commerce, ZOOT a intrat puternic și pe piață din România.

Înființat în 2010 și relansat doi ani mai târziu în formă actuală de către Ladislav Trpak și Olda Bajer, antreprenori de succes din Cehia, ZOOT a devenit rapid cel mai mare retailer online de haine și accesorii din Cehia.

În prezent, ZOOT are vânzări de peste 21,5 milioane de euro în Cehia și Slovacia, deține peste 250 de branduri în portofoliu, mai mult de 300.000 de produse și are peste 100.000 de clienți.

Află planurile de viitor ale brandului ZOOT la WeLoveDigital Forum, pe 28 martie, chiar de la Robert Berza, Country Manager ZOOT.ro

viewscnt
Afla mai multe despre
zoot romania
robert berza