Agenția online de turism eSky începe operațiunile în Asia, în Singapore, Malaezia și Hong Kong și se extinde în Africa

Agenția online de turism eSky începe operațiunile în Asia, în Singapore, Malaezia și Hong Kong și se extinde în Africa
scris 4 nov 2020

Agenția online de turism eSky a început la sfârșitul lunii octombrie operațiunile pe un nou continent - regiunea APAC, respectiv piețele: Singapore, Malaezia și Hong Kong.

Potrivit unui raport al World Travel and Tourism Council (WTTC), în 2019, valoarea industriei turismului din regiunea Asia-Pacific a oscilat în jurul sumei de 2.970 miliarde dolari din PIB, în vreme ce în Africa, industria a generat 168 miliarde dolari din PIB, scrie News.ro.

CEO winsedswiss: O așa criză a fost doar în război. Ca să treacă prin pandemie, restaurantele trebuie să încerce să livreze la domiciliu, restructurându-și oferta, iar hotelierii pot duce casele și birourile oamenilor la ei CITEȘTE ȘI CEO winsedswiss: O așa criză a fost doar în război. Ca să treacă prin pandemie, restaurantele trebuie să încerce să livreze la domiciliu, restructurându-și oferta, iar hotelierii pot duce casele și birourile oamenilor la ei

"În 2020, în ciuda pandemiei actuale, eSky Group își continuă strategia de expansiune geografică, intrând pe un nou continent, Asia. Singapore, Malezia și Hong Kong sunt primele piețe asiatice în care compania și-a localizat operațiunile la sfârșitul lunii octombrie 2020", arată compania.

Valoarea totală a industriei turismului din aceste țări în 2019 a fost de peste 126 miliarde de dolari, conform WTTC.

"Pandemia a dovedit că expunerea internațională largă este crucială. Extinderea în țările APAC este dictată de analizele noastre privind accesarea pieței și profitabilitatea acesteia. Industria turismului din Singapore și Malaezia a generat 11% din PIB-ul național în 2019, a treia cea mai mare contribuție în economia ambelor țări", spune Łukasz Neska, vicepreședinte al eSky.

Odată cu creșterea dinamică a pieței aviației în țările africane, Grupul eSky a început, anul trecut, operațiunile în Africa de Sud. Anul acesta compania a decis să intre în patru țări noi din regiune - Maroc, Egipt, Kenya și Nigeria.

"Intrarea pe noi piețe din Africa este o altă etapă importantă în expansiunea noastră internațională. Extinderea este încurajată de un interes mai mare pentru călătoriile aeriene în țările africane. Interesant este faptul că în Maroc, singura țară din regiune de acest fel, industria prognoza pentru ultimul trimestru al 2020 o capacitate de locuri (EN: airline seat capacity) similară cu cea din 2019", adaugă Łukasz Neska.

Prin intrarea pe cele piețe piețe menționate, care se adaugă Rusiei și Belarus lansate la începutul lui 2020, eSky Group va fi prezent în aproape 60 de piețe la nivel global. În 2019, 84% din valoarea totala tranzacționată (TTV) eSky Group a fost livrată de alte țări decât Polonia.

"Datorită expansiunii externe din ultimii ani, Polonia nu mai este principala noastră piață în ceea ce privește vânzările. Ne uităm la distribuția pe regiuni a cifrei noastre de afaceri și vindem de departe cel mai mult în regiunea CEE, unde avem birouri în trei țări – Polonia (sediul central), România și Bulgaria. Extinderea în APAC și Africa ne va permite să ne diversificăm în continuare vânzările și să ne consolidăm poziția pe piața globală OTA", adaugă Łukasz Neska, vicepreședinte al eSky.

Agenția de turism online eSky a avut o cifră de afaceri pe 2019 în valoare de 7,4 milioane de euro, la o valoare totală tranzacționată de 45,5 milioane de euro. Activă pe piața locală încă din 2009, aceasta este parte a grupului eSky, cu sediul central în Polonia. Grupul are 60 de piețe deschise în acest moment, atât în America de Sud, în America de Nord, cât și în Europa, Asia, Australia și Africa.

viewscnt
Afla mai multe despre
esky
agentie de turism