Destinații Vizionare, prima conferință-eveniment de management și marketing de destinație din România

Destinații Vizionare, prima conferință-eveniment de management și marketing de destinație din România
Parteneri Profit.ro
Parteneri Profit.ro
scris 24 oct 2022

Prima conferință-eveniment de management și marketing de destinație din România va avea loc pe 8-9 decembrie 2022, la Brașov și va aduce în fața publicului experți locali și internaționali în marketing, management turistic și comunicare, într-un mix de teorie si experiență practică. Destinații Vizionare se adresează liderilor comunităților locale, actualilor sau viitorilor manageri și specialiști în management și branding de destinație, cu scopul de a-i ajuta să își dezvolte abilitățile profesionale prin acces la practicieni de top din România și din străinătate.

Eveniment Profit
Profit.ro organizează cea de-a patra ediție a evenimentului IMM, o dezbatere pe teme ce preocupă antreprenorii mici și mijlocii în această perioadă, reunind reprezentanți ai autorităților, antreprenori și manageri de companii, organizații patronale, investitori, finanțatori și consultanți de business.
Evenimentul va fi organizat cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto) si UniCredit Bank.

Urmărește-ne și pe Google News

Invitatul special al conferinței este reputatul Robert Govers, Președintele International Place Branding Association și autor al cărții “Imaginative Communities: admired cities". Govers este și co-autor al Indexului Tarilor Bune (good Country Index), un reper în analiza impactului global al țărilor și consultant pentru strategii de marketing turistic pentru Dubai, Africa de Sud, Olanda și multe orașe din Europa.  Acesta va vorbi despre ce înseamnă și cum se construiește un brand de destinație solid și admirat, cu implicarea comunității și o ambiție pe termen-lung definită împreună cu aceasta.

Organizatorii evenimentului, Institutul pentru Orase Vizionare, organizație de educație si consultanță în place branding si placemaking, și Destinatia Anului, cea mai importantă competiție de promovare a turismului intern, își propun să abordeze teme vitale pentru pentru turismul românesc, cum ar fi construcția unor branduri puternice și sustenabile local și internațional, bune practici, finanțare și management în domeniul OMD-urilor, precum și marketingul strategic pentru destinații și comunicarea acestora.

“O comparație cu țările din jur ne arată că România este mult sub potențialul său turistic. Cu excepția Serbiei și a Poloniei, toate țările din regiunea Europei Centrale și de Sud-Est valorifică turismul mai mult decât noi. Dacă vom reuși să ne coagulăm eforturile în jurul dezvoltării unor destinatii competitive internațional, România are capacitatea de a tripla ponderea turismului în PIB în maxim zece ani. Potențial avem din plin, doar mai trebuie să învățăm să colaborăm.”, declară Felix Tătaru, Președinte Institutul pentru Orașe Vizionare.

Evenimentul va debuta cu Masterclass-ul de marketing de destinatie, susținut de Cezar Dumitru, specialist marketing & comunicare și travel blogger la Imperatortravel.ro. Sesiunea își propune să așeze informațiile despre management și marketing în contextul construirii unor branduri turistice de succes și va include studii de caz faimoase.

Subiectul Organizațiilor de Management al Destinațiilor va fi discutat prin exemple de bune practici din organizații românești și din străinătate, în moderarea lui Andrei Blumer, Președinte al Asociației de Ecoturism din România și membru al Consiliului de Brand Turistic Național al României. Reprezentanți ai orașelor Brezoi, Iași și Brașov vor vorbi despre ce înseamnă să coagulezi comunitatea și să concurezi pentru Destinația Anului în România.

”Pentru a debloca potențialul financiar al destinațiilor turistice din România și pentru a crește contribuția veniturilor din turism la dezvoltarea comunităților locale, exista o nevoie din ce în ce mai mare de profesionalizare, de dezvoltarea unor competențe și know-how profesionale în domeniul managementului și marketingului. Toată bogăția țării, frumusețile naturale, locurile cu încărcătură istorică, orașele moderne, atracțiile pentru întreaga familie, oferta culinară bogată sunt premise excelente pentru succes, atunci când li se adaugă know-how-ul potrivit.”, a spus Mihai Bârsan, Marketing Advisor și dezvoltator al competiției Destinația Anului.

Conferința are loc în parteneriat cu Alianța pentru Turism.

Mai multe detalii despre conferință puteți găsi pe www.destinatiivizionare.ro.

viewscnt
Afla mai multe despre
destinații vizionare
turism