Maldive intră în luptă cu Grecia pentru locul 1 în atragerea turiștilor români. Numai circa 20 de familii își permit însă un sejur de peste 40.000 euro. Cum poți reduce factura către Maldive

Maldive intră în luptă cu Grecia pentru locul 1 în atragerea turiștilor români. Numai circa 20 de familii își permit însă un sejur de peste 40.000 euro. Cum poți reduce factura către Maldive
scris 6 feb 2019

Maldive, o destinație exclusivisă, se luptă pentru primul loc în vânzările reprezentanței concernului german Dertour în România cu Grecia, una dintre cele mai căutate țări de către turiștii români. Reprezentanții Dertour spun însă că, în fiecare an, doar circa 20 de familii de români își permit să plătească mai mult de 40.000 de euro pentru un sejur în Maldive.

Chiar dacă în Grecia pleacă mult mai mulți români decât în Maldive, ca volum al vânzărilor Dertour România, cele două destinații se luptă acum pentru locul I. Radu Colfescu, directorul general al reprezentanței turoperatorului german în România, spune că în ultimii ani s-au produs schimbări majore în comportamentul clientului român, care începe să aprecieze mai mult acele destinații considerate premium. Astfel, dacă Grecia a condus ani de zile clasamentul agenției ca volum al vânzărilor, supermația sa este pe cale să se piardă, fiind egalată anul trecut de mult mai scumpa Maldive.

Chiar și în cazul Maldive există o segmentare, în condițiile în care unii turiști merg pe hotelurile premium, care costă zeci de mii de euro pe sejur, iar alții își doresc să vadă Maldive neapărat, dar la un preț cât mai accesibil. Dertour România nu vinde direct către turiști, ci colaborează cu 100 de agenții de turism autohtone, încearcând să limiteze numărul acestora pentru a le oferi plus valoare, dar să se și asigure că acestea îndeplinesc anumite standarde de reprezentare.

Cele mai ieftine vacanțe Dertour în Maldive la un hotel de cinci stele standard - un sejur de șapte nopți, cu mic dejun și transport cu avionul inclus - costă undeva în jur de 1.300-1.400 de euro de persoană. "Preferabil în Maldive, însă, este să optezi pentru all inclusive, mai ales dacă bei, pentru că băutura este foarte scumpă", îi sfătuiește Colfescu pe turiști.

Din totalul celor care merg în Maldive, explică el, 40% vor să achite cât mai puțin pe vacanță, pe când ceilalți nu se uită la bani și ajung să plătească, uneori, sume care depășesc 100.000 de euro de familie pentru o vacanță. "Există mai mult de 20 de familii de români în fiecare an care plătesc peste 40.000 de euro pentru o vacanță în Maldive. Media este, însă, de 8-10.000 de euro de familie pentru un sejur în această destinație", afirmă directorul Dertour România.

EXCLUSIV Dertour, turoperatorul nr. 2 din Germania, vrea să cumpere o mare agenție de turism românească CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Dertour, turoperatorul nr. 2 din Germania, vrea să cumpere o mare agenție de turism românească

În afară de Maldive, dintre destinațiile exotice, românii preferă Bali, Thailanda, Caraibe sau Punta Cana. Dintre cele apropiate, pe primul loc este Grecia, care oferă o plajă foarte largă de spații de cazare, de la bungalow-urile clasice tipice, până la hoteluri premium, hoteluri de golf sau de spa. Cele mai căutate vacanțe în Grecia sunt în Thassos, unde, în ofertele Dertour, un sejur cu demipensiune la patru stele plus costă 400 de euro de persoană, iar cu 600 de euro poate fi cumpărată o săptămână la un hotel de cinci stele.

În topul vânzărilor Dertour, după Grecia și Maldive, urmează Bulgaria, Turcia, Italia și Spania.

Compania a avut anul trecut vânzări de 30 de milioane de euro, doar către agenții acreditate. "Vânzările mari pentru Maldive se explică prin faptul că agenții din firmele acreditate Dertour le propun turiștilor lucruri noi, mai ales că unii dintre clienți mergeau de ani mulți în Turcia, fără să încerce să descopere noi destinații. În Sri Lanka, de exemplu, poți să-ți asiguri un sejur de șapte nopți, cu tot cu transport, undeva în jurul sumei de 800 de euro de persoană. Anual organizăm infotripuri în diverse destinații externe, unde ducem agenții să vadă destinația pe care o vând", a mai spus Radu Colfescu.

În ceea ce privește o eventuală achiziție a unui mare turoperator român, despre care Profit.ro a scris cu aproape un an în urmă, Colfescu recunoaște că a existat și există în continuare un interes de extindere a Dertour, și nu doar în România, ci în toată Europa de Est, dar în momentul de față de este nimic concret.

Dertour este prezent pe piața autohtonă din anul 2004 și se află în ultima perioadă într-o campanie masivă de investiții pe piața europeană, cu un an în urmă cumpărând turoperatorul Kuoni Franța. Surse din piața de turism spun că Dertour intenționează să achiziționeze mari agenții de turism din Europa de Est, unde își dorește ca în câțiva ani să devină cel mai mare vânzător de vacanțe. Dertour, parte a Rewe Group, înființat în 1917, este turoperatorul numărul doi din Germania, după TUI.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
dertour romania
vacante
vanzari
maldive
grecia
tendinte