Autoritatea de Concurență din Polonia (UOKiK) a anunțat că investighează plângerile împotriva Glovo și Uber Eats, după ce clienții au reclamat că au avut probleme în a-și obține banii înapoi pentru comenzile anulate sau au fost nevoiți să plătească mai mult decât li s-a spus inițial, transmite Reuters.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Reprezentanții Uber Eats și Glovo nu au răspuns solicitărilor de a comenta informația.
CITEȘTE ȘI Platforme de comerț electronic pe care poți să-ți construiești afacerea onlineUber Eats și Glovo sunt aplicații mobile folosite pentru a comanda mâncare sau cumpărături din magazine, cu livrare la o adresă dată. Popularitatea lor a crescut în urma pandemiei, scrie Agerpres.
"Monitorizăm cu atenție practicile privind solicitările și plângerile clienților. De exemplu, consumatorii se plâng de informațiile incorecte privind prețul", a afirmat directorul UOKiK, Tomasz Chrostny.
Companiile ar putea fi amendate cu 10% din veniturile anuale, a precizat, UOKiK.