Autoritatea de concurență din Turcia a lansat investigații în rândul a 29 de companii, inclusiv lanțuri de supermarketuri, din cauza prețului extrem de ridicat al produselor alimentare, de igienă și de curățare, în timpul pandemiei de coronavirus (Covid-19), transmite Reuters și site-ul turkishminute.com.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Investigația a fost demarată după ce timp de o lună au fost analizate evoluțiile prețurilor, existând "indicii serioase" că unele companii au încălcat reglementările legale în privința prețurilor afișate, se arată în comunicatul instituției, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Firmele cu mai mult de 50 de angajați trebuie să își decaleze programul de lucru și vor fi obligate să se doteze cu termometre digitaleCetățenii se plâng pe rețelele de socializare în legătură cu creșterea prețurilor alimentelor în supermarketuri. Și Guvernul este criticat că nu a extins sprijinul financiar direct către cetățenii afectați de efectele pandemiei.