Grupul ungar MOL, unul din cei mai mari jucători pe piața benzinăriilor din România, ia în calcul să deschidă puncte de încărcare pentru mașini electrice în România, a declarat, joi, Zsolt Pethő, vicepreședinte senior în cadrul MOL Group.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
”Vor exista stații de încărcare pentru mașini electrice în România în benzinăriile MOL. Categoric, aceasta este direcția. Vrem să fim prezenți acolo unde clienții au nevoie de acest serviciu. Analizăm toate oportunitățile în acest sens”, a declarat, joi, Zsolt Pethő, vicepreședinte senior în cadrul MOL Group.
Acesta nu a precizat în ce orașe și nici când anume va fi implementat acest proiect, scrie News.ro.
”Trebuie să analizăm piața și să vedem posibilitățile tehnice necesare implementării acestor stații de încărcare”, a precizat Zsolt Pethő.
MOL are deja puncte de încărcare pentru mașini electrice în Ungaria și Cehia.
Oficialul Grupului MOL afirmă că anticipează în regiune o creștere a consumului de carburanți, inclusiv în România, Ungaria și Slovacia.
”Ne pregătim pentru un preț al barilului de 40-60 dolari în perioada următoare”, a subliniat reprezentantul Grupului MOL.
CITEȘTE ȘI STUDIU Până la finalul anului vor fi livrate 30.000 de locuințe noi, din care peste 40% în București și împrejurimiÎn regiune, numărul de mașini pe cap de locuitor este mai mic decât media în vestul Europei, astfel că oficialul MOL estimează un potențial de creștere a consumului.
MOL și-a majorat vânzările de motorină în România cu 15% în primele nouă luni ale acestui an, până la 355.000 tone, în timp ce vânzările de benzină au avansat cu 12%, până la 125.000 tone.
MOL are operațiuni în peste 30 de țări și aproximativ 25.000 de angajați. Grupul controlează patru rafinării și două unități petrochimice în Ungaria, Slovacia și Croația.
Compania are o rețea de circa 2.000 de benzinării în Europa Centrală și de Sud-Est, în 10 țări, din care peste 200 în România.