Formula 1 a atras o sponsorizare în criptomonede de peste 100 de milioane de dolari

Formula 1 a atras o sponsorizare în criptomonede de peste 100 de milioane de dolari
Profit.ro
Profit.ro
scris 30 iun 2021

Formula 1 a atras o sponsorizare în criptomonede în valoare de peste 100 de milioane de dolari, prin intermediul unui acord cu Crypto.com, o platformă care permite utilizatorilor să cumpere și să vândă astfel de monede, transmite CNBC.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
20 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Termenii acordului nu au fost dezvăluiți, dar persoane apropiate situașiei au declarat că acordul pe termen de cinci ani este de peste 200 de milioane de dolari, scrie News.ro

Cum au crescut olandezii de la FERM afacerile din România CITEȘTE ȘI Cum au crescut olandezii de la FERM afacerile din România

În cadrul acordului, Crypto.com va obține prezența brandului său la evenimentele F1, inclusiv la formatul de calificări Sprint, care va fi utilziat la unele curse pentru a stabili pozițiile de start ale mașinilor.

Crypto.com va primi și sloturi de pistă la cursele de F1, pentru restul sezonului.

Compania va introduce, de asemenea, un nou premiu la Marele Premiu al Belgiei de F1, din luna în august, și va deveni partenerul său NFT.

Statul vine cu tichete sociale pentru sprijin educational, ajutor atât pentru familii, dar și pentru retailerii loviți de pandemie. Cum poți intra în program CITEȘTE ȘI Statul vine cu tichete sociale pentru sprijin educational, ajutor atât pentru familii, dar și pentru retailerii loviți de pandemie. Cum poți intra în program

Acordul cu Crypto.com va intra în vigoare pe 17 iulie, cu o zi înainte de Marele Premiu al Marii Britanii din 2021, la Circuitul Silverstone din Anglia.

Directorul parteneriatelor comerciale ale F1, Ben Pincus, a declarat într-un comunicat că organizația de curse va folosi expertiza Crypto.com ”în timp ce explorăm lumea criptomonedelor, o zonă care ne interesează foarte mult”.

Crypto.com afirmă că are peste 10 milioane de utilizatori pe platforma sa și că are o aplicație disponibilă pentru dispozitivele Apple și Android. Compania realizează venituri din taxele de tranzacționare și are și alte parteneriate sportive, inclusiv cu echipa de F1 Aston Martin și franciza Ligii Naționale de Hochei, Montreal Canadiens.

EAD.ro a câștigat drepturile tv pentru următoarele 3 sezoane ale Ligii 2 și Cupei României CITEȘTE ȘI EAD.ro a câștigat drepturile tv pentru următoarele 3 sezoane ale Ligii 2 și Cupei României

F1 este deținută de Liberty Media Corporation, care a achiziționat-o în 2016, pentru 4,4 miliarde de dolari.

F1 a folosit agenția sportivă Creative Artists Agency pentru a negocia acordul.

”Așteptăm cu nerăbdare mulți ani de inovație împreună. Suntem, de asemenea, încântați să colaborăm cu F1 în dezvoltarea NFT-urilor exclusive, conectând fanii la sport în moduri noi și inovatoare ”, a spus cofondatorul și CEO-ul Crypto.com, Kris Marszalek, despre acordul cu F1.

viewscnt
Afla mai multe despre
formula 1
criptomonede