Network One Distribution (NOD), liderul pieței de distribuție IT&C din România, și-a majorat anul trecut afacerile cu 6,6%, la 1,35 miliarde lei. În schimb, profitul net a coborât cu 36,2%, la 13,6 miloane de lei.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Datoriile au atins 362,9 milioane de lei, de la 347,8 milioane de lei în 2018. Creanțele au urcat cu 8,5%, la 206,1 milioane de lei.
Compania a angajat 50 de persoane în 2019 și a ajuns 391 de salariați.
NOD distribuie branduri IT&C internaționale și mărci proprii, cum ar Serioux (produse IT), Horizon (televizoare), Heinner (electrocasnice), Heinner Home (textile pentru casă), U-Grow (produse pentru copii), Momki (jucării) și Pegas (biciclete).
De asemenea, compania furniează soluții cloud și servicii profesionale precum management al activelor software (SAM), migrare și instalare de soluții Microsoft, audit GDPR (regulamentul de protecție a datelor cu caracter personal) și soluții de tip city manager pentru gestionarea diferitelor procese automatizate în cadrul unei administrații publice.
NOD este controlată integral de antreprenorul Iulian Stanciu, directorul general al grupului eMAG, cel mai mare retailer online din România.