Încrederea consumatorilor francezi se îmbunătățește, dar cea a germanilor rămâne scăzută, potrivit unor sondaje realizate în rândul consumatorilor, citate de CNBC.
Conform sondajului lunar realizat de institutul GfK, încrederea consumatorilor din Germania a rămas constantă în această lună, scrie News.ro.

28 mai Maratonul Fondurilor Europene
În schimb, cifrele agenției franceze de statistică Insee au arătat că gospodăriile sunt ceva mai optimiste.
În Germania lovită de recesiune, ”dorința de a face cumpărături este în creștere ușoară, în timp ce așteptările privind veniturile au cunoscut o scădere ușoară”, a spus GfK.
Încrederea germanilor a rămas neschimbată în noiembrie după trei luni de declin, dar se află la un nivel scăzut, cu puține semne de îmbunătățire la orizont.
Încrederea consumatorilor francezi s-a îmbunătățit, dar a rămas ”relativ slabă”, a spus Insee, în timp ce gospodăriile au avut o perspectivă mai bună asupra situației lor financiare.