Organizația pentru Protecția Consumatorilor Infocons a realizat un studiu comparativ cu privire la cheltuielile primăriilor din cadrul reședințelor de județ din România pentru evenimentele organizate în perioada sărbătorilor de iarnă 2017-2018.
Cea mai mare sumă pentru organizarea evenimentelor din perioada sărbătorilor de iarnă 2017-2018 a fost achitată de Primăria Municipiului București și ajunge la 9 milioane lei, iar suma cea mai mică, de 27.136 de lei, a fost achitată de Primăria Municipiului Giurgiu, spune Infocons.
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
În total, primăriile din țară au cheltuit în medie 744.764,15 lei pentru organizarea evenimentelor din perioada sărbătorilor de iarnă 2017-2018.

Modalitatea de contractare a agenților economici, s-a făcut, în proporție de 59.52%, prin achiziție directă. 11.90% din contracte au fost atribuite prin achiziție publică, 9.52% din contracte au fost atribuite prin licitație, 7.14% din contracte au fost atribuite prin acorduri de parteneriat, 4.76% din contracte au fost atribuite prin procedura simplificată, 2.38% din contracte au fost atribuite prin negociere, 2.38% din contracte au fost finanțate prin intermediul sponsorizărilor, iar 2.38% din contracte au fost finanțate în regie proprie.
Primăria Municipiului Giurgiu a organizat 11 evenimente în iarna 2017-2018, cele mai multe dintre toate Primăriile reședințelor de județ din România. La polul opus, 11 primării au organizat un singur eveniment cu ocazia sărbătorilor de iarnă 2017-2018.