Șase platforme de rezervări online pentru camere de hotel și apartamente vor fi obligate să renunțe la o serie de practici de vânzări și prezentare a tarifelor, apreciate drept înșelătoare în urma unei investigații.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Platformele în cauză sunt Expedia, Booking.com, Agoda, Hotels.com, Ebookers și Trivago, anchetate de către Autoritatea pentru Concurență și Piețe (CMA) din Marea Britanie, care s-a sesizat în urma reclamațiilor privind taxe ascunse, reduceri înșelătoare și diverse tactici prin care clienții erau presați să rezerve o cameră cât mai rapid.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV FOTO Booking a venit în România și i-a chemat în premieră pe hotelieri la o discuție. A primit acuzații că sprijină concurența neloială pe fondul indiferenței statuluiPlatformele sunt obligate acum să indice numărul real al persoanelor care se uită în acel moment la o ofertă, să renunțe la reduceri înșelătoare și la comparații eronate, precum cea a tarifului pentru un apartament de lux cu cel al unei camere duble.
De asemenea, toate platformele trebuie să afișeze integral taxele impuse clienților, inclusiv cele ascunse sau suplimentare percepute de unitățile de cazare.
CITEȘTE ȘI FOTO Ce au căutat românii pe OLX în 2018: pușca de cârnați, cum să devii cioban sau locuri de muncă cu descrierea „nu am chef azi”Toate modificările trebuie introduse cel târziu până la 1 septembrie 2019.