La un an de la prima comandă, BeeFast, un start-up tech concentrat la început pe segmentul de curierat super rapid eco-friendly care și-a extins activitatea către servicii integrate de mutare a business-urilor din offline în online, înregistrează zilnic 350 comenzi, de la circa 150 de clienți.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Primele 9 luni ale anului au generat o cifră de afaceri de 250.000 de euro, iar antreprenorii mizează pe afaceri totale de 400.000 euro în acest an.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Piața auto din România a intrat pe un important trend de creștereBeeFast, un start-up fondat de 4 antreprenori, a pornit ca o soluție de livrări super rapide B2B și B2C, în maxim 2 ore, folosind biciclete și trotinete electrice. Noul context socio-economic a determinat o linie nouă de dezvoltare a businessului, către oferirea unei infrastructuri digitale cu sistem integrat de plată și livrare a comenzilor pentru magazinele offline. Această nouă direcție a fost construită pe fondul contextului pandemic, serviciul fiind oferit de BeeFast clienților începând cu luna aprilie.
În cele 7 luni, peste 70 businessuri offline au trecut în online cu ajutorul BeeFast, numărul total al clienților fiind de peste 150. Aceștia au generat aproape 50.000 de livrări. Astfel, cifra de afaceri rezultată la 9 luni a fost de 250.000 de euro. Cele mai active businessuri sunt restaurante, cafenele, florării, dar și băcănii, magazine alimentare și de băuturi, magazine de jucării, farmacii, magazine de haine și încălțăminte.
"Cea mai mare provocare a noastră ca start-up a venit tocmai din succesul nostru, dacă luăm în considerare creșterea comenzilor. Ne-am adaptat continuu să susținem dinamica accelerată, practic în decurs de câteva ore ne vedeam nevoiți să aducem oameni noi în echipă, să regândim procedurile de lucru, să prioritizăm liniile de dezvoltare din backend. Am început cu 10 albinuțe – livratori – și acum am ajuns la peste 700 de curieri înscriși în platformă. A fost și este o perioadă intensă. Am reușit însă să facem față schimbărilor, situațiilor imprevizibile inevitabile, să ne adaptăm continuu, pe fondul contextului socio-economic afectat de pandemie", spune Cristian Grozea, unul dintre cei 4 fondatori BeeFast.
Pentru perioada următoare, BeeFast își propune să continue direcția de dezvoltare de infrastructură digitală, urmărind implementarea în aplicație de noi facilități, atât pe zona B2B pentru integrarea unor business-uri mai complexe din punct de vedere al produselor și serviciilor oferite, cât și pentru curieri și clienți finali.
"Contextul actual va afecta în continuare semnificativ multe industrii, care vor fi forțate să se orienteze către soluții e-commerce integrate și sustenabile. Lucrăm la un ecosistem prin care serviciile BeeFast să asigure o experiență digitală plăcută pentru utilizatori, dar mai ales eficientă și productivă. Vrem să facem pentru bunuri ce a făcut internetul pentru informație: accesibilitate și viteză", a mai precizat Cristian Grozea.
Cei patru antreprenori estimează că următoarea perioadă, marcată de Black Friday și sezonul cadourilor, va genera o creștere în numărul comenzilor de 25-30%. Aceștia consideră că evoluția BeeFast din ultimele 6 luni va continua trendul ascendent, cifra de afaceri estimată pentru 2020 fiind de 400.000 de euro.