Grupul Floria, care operează și platforma online omonimă, a avut, în 2019, afaceri cu 38% mai mari față de anul precedent. Astfel, Grupul Floria a înregistrat o cifră de afaceri consolidată la nivel de grup (online și offline) de 30,5 milioane de lei, față de 22 milioane de lei în 2018.
Motorul principal de creștere este reprezentat de distribuția națională de plante către hypermarketuri și supermarketuri, unde rulajul a crescut accelerat, de 4 ori față de valoarea înregistrată anul anterior.

Floria.ro, divizia online a Grupului Floria a avut afaceri de 7,8 milioane de lei anul trecut (peste 25% din total), în creștere cu peste 20% față de 2018.
Traficul pe dispozitive mobile a ajuns să reprezinte peste 70% dintre vizite, iar vânzările înregistrate pe acest tip de dispozitive au depășit pentru prima dată 50% din totalul comenzilor de buchete de flori plasate pe Floria.ro.
Rețeaua de florării Floria cuprinde 7 florării: 5 în București, precum și o florărie în Aeroportul Otopeni și una în Ploiești.
Grupul Floria operează florăria online Floria.ro, rețeaua de florării Floria, divizia pentru evenimente si amenajari peisagistice, distribuție de flori și plante către retailul de tip IKA, precum și vânzări engros.
Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
28 mai Maratonul Fondurilor Europene