Compania turcă AloTech, care furnizează soluții software pentru call center în cloud, deschide în România al treilea său birou din afara Turciei, după Marea Britanie și SUA.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Compania, care operează sub brandul Call Center Studio, are operațiuni internaționale în 27 de țări. Intrarea în România are scopul de a sprijini extinderea pe piața europeană, relevă date analizate de Profit.ro.
CITEȘTE ȘI Securizarea muncii de la distanțăAloTech anunțase în august că își va extinde operațiunile globale după ce a atras o investiție de 3 milioane de dolari. Runda de finanțare a fost condusă de TechOne Ventures.
România este o țară cu potențial, în care industria software este în creștere rapidă, consideră Cenk Soyak, CEO și cofondator AloTech.
CITEȘTE ȘI Cum îți aduci afacerea în onlineAloTech are circa 600 de clienți pe care îi ajută să gestioneze apeluri totale de aproximativ 60 de milioane de minute pe lună. Soluțiile sale se bazează pe platforma cloud App Engine de la Google.