Autodeal atrage o investiție de 450.000 de euro, la o evaluare de 3 milioane de euro

Autodeal atrage o investiție de 450.000 de euro, la o evaluare de 3 milioane de euro
scris 10 dec 2021

Aplicația Autodeal, soluție pentru gestionarea costurilor și obligațiilor auto din România, atrage o investiție de 450.000 de euro, de la doi investitori, pentru dezvoltarea de noi funcționalități și integrarea de noi parteneri strategici.     .

Investitorii în această rundă sunt Cosmin Țîrvuloiu, lead investor, și fondul de investiții Mavers Wealth Management.

4 aspecte importante de luat în considerare atunci când alegeți un ERP pentru hoteluri și restaurante CITEȘTE ȘI 4 aspecte importante de luat în considerare atunci când alegeți un ERP pentru hoteluri și restaurante

Aplicația Autodeal este dezvoltată de startup-ul Riolit Web, din Cluj-Napoca, și este evaluată, în prezent, la 3 milioane de euro.

„Investiția atrasă pentru dezvoltarea aplicației Autodeal confirmă tendințele de digitalizare accelerată în industriile de asigurări și servicii auto, precum și în instituțiile care gestionează eliberarea documentelor ce permit utilizarea autovehiculelor. Pentru Autodeal, fondurile atrase oferă posibilitatea dezvoltării aplicației de tip one-stop-shop în direcția introducerii de noi servicii și interconectarea partenerilor strategici din industria auto”, spune Sandu Băbășan, partener Autodeal.

„În ultimii doi ani, ritmul de digitalizare a serviciilor ce adresează utilizatorii finali cu soluții de simplificare a vieții de zi cu zi, în orice domeniu, a crescut exponențial și, în consecință, s-au intensificat lansările de aplicații ce integrează multiple funcționalități. Vor fi câștigătoare și vor face diferența startup-urile ce vor avea o viziune integrată și tehnologia care le va permite să fie cu un pas înaintea competitorilor.

După această rundă de investiții, dezvoltarea Autodeal se va face în jurul conceptului de Mobility App, prin introducerea de noi funcționalități. 

„Aplicația mobilă a fost piesa de rezistență în pandemie, când mobilitatea a scăzut și utilizatorii au căutat soluții care să le ofere rezolvări rapide pentru situațiile curente. Deși a pornit ca un trend contextual, adoptarea aplicațiilor mobile va deveni normă în anii următori și va accelera organic, întrucât dezvoltatorii au fost motivați să pună în piață cele mai bune produse, în măsură să convertească inclusiv utilizatorii mai puțin tehnici”, spune Cosmin Țîrvuloiu, lead investor în Autodeal.

În etapa următoare, Autodeal vizează crearea, în cadrul aplicației, a unui marketplace, unde vor fi comercializate, pentru început, anvelope și accesorii auto. Autodeal se va dezvolta în continuare punând accentul pe sectorul green cars, rent a car (oferindu-le utilizatorilor posibilitatea de a închiria mașini direct din aplicație) și last mile mobility.

Autodeal a presupus investiții de peste 200.000 de euro și a fost descărcată de circa 70.000 de ori. 

Aplicația a fost lansată la jumătatea anului 2021 și este dezvoltată de Riolit Web,  companie clujeană înființată în 2019.

viewscnt
Afla mai multe despre
autodeal
costuri
auto