BMW România extinde automat garanția mașinilor pe perioada stării de urgență

BMW România extinde automat garanția mașinilor pe perioada stării de urgență
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 8 apr 2020

BMW România a anunțat că toate programele de garanție și service care expirau după data de 16 martie se extind automat, gratuit, până la 31 mai. Serviciul de preluare și livrare a mașinilor la domiciliu se dovedește a fi un succes, mai spune BMW.

Evenimente:
21 martie - Maraton Profit News TV Economia Sustenabila (ediția a II-a) – cu sprijinul: ACUE, Auchan, Liberty, OMV Petrom, Romgaz, Tinmar Energy, Transgaz, Hidroelectrica, Borsec, Nuclearelectrica
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup

Urmărește-ne și pe Google News

Proprietarii demașini BMW din România care se află la limita perioadei de garanție în această perioadă au primit o veste bună: compania le oferă o prelungire a acestei garanții până pe 31 mai. Există însă și o limitare de care trebuie să țină cont: se prelungește doar perioada, nu și kilometrii.

„Clienții au posibilitatea să pregătească ieșirea din garanție și să facă noi programări în service pentru verificări ale automobilului sau remedierea unor eventuale probleme”, precizează BMW.

A început declinul pieței auto, din cauza coronavirusului: -32% în martie. Dacia - marca cea mai afectată. Ce mașini au fost vândute CITEȘTE ȘI A început declinul pieței auto, din cauza coronavirusului: -32% în martie. Dacia - marca cea mai afectată. Ce mașini au fost vândute

Pe de altă parte, compania reprezentanța locală a BMW spune că programul de preluare și predare a mașinilor de la domiciliul clienților, anunțat săptămâna trecută, se bucură deja de succes. În primele cinci zile 59 de clienți au apelat la acest sistem, iar numărul lor crește zilnic.

BMW România precizează că întreaga rețea de dealeri și service funcționează, pe bază de programare, care poate fi făcută online. „În anumite locații din țară este este posibil ca orele de program să fie reduse, dar toți partenerii noștri BMW și MINI pot fi contactați telefonic sau on-line”, se mai arată în anunțul companiei.

viewscnt
Afla mai multe despre
bmw romania
garantie extinsa bmw
masini preluare platforma