Dacia nu reușește să repornească în Germania. Creștere de numai 8 procente pe o piață care s-a dublat. Tesla, scădere usturătoare

Dacia nu reușește să repornească în Germania. Creștere de numai 8 procente pe o piață care s-a dublat. Tesla, scădere usturătoare
scris 10 mai 2021

Înmatriculările de autoturisme din Germania, cea mai mare piață auto din Europa, au crescut în luna aprilie cu 90%, aproape de dublare în raport cu luna aprilie 2020, când intrau deja în vigoare o serie de restricții provocate de pandemia de coronavirus. Aproape toate mărcile au raportat creșteri masive, unele chiar peste 100%, însă Dacia nu reușește să-și regăsească clienții.

Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afacerii CITEȘTE ȘI Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afacerii

Vânzările Dacia din Germania s-au cifrat la 3.322 unități în luna aprilie, departe de potențialul pe care această marcă îl are pe piața locală, unde a reușit să vândă, în anii trecut, 7.000 – 8.000 de autoturisme lunar. Cota de piață a mașinilor Dacia s-a înjumătățit la 1,4%, în aceste condiții. Restartul greoi al mărcii românești este cu atât mai greu de înțeles în condițiile în care vânzările de automobile din această țară au prins avânt în ultimele două luni, pe fondul ridicării treptate a restricțiilor impuse de guvernul federal. Înmatriculările totale din aprilie, în Germania, s-au ridicat la 229.650 unități, cu 90% mai multe ca anul trecut, în luna simiară, iar după patru luni, piața a intrat pe creștere, cu 7,8% volum total, respectiv 886.102 unități. Dacia, în schimb, are o scădere mare, de 25,3%, cu un volum de numai 10.390 unități înmatriculate în patrul luni.

INFOGRAFIC Dacia Sandero se menține în Top 5 al vânzărilor în Franța, pe o piață care a crescut cu peste 500% CITEȘTE ȘI INFOGRAFIC Dacia Sandero se menține în Top 5 al vânzărilor în Franța, pe o piață care a crescut cu peste 500%

În prezent, Dacia a lansat noua generație Sandero, cu versiunea Stepway, însă a rămas fără mai multe modele care înregistrau vânzări destul de bune: Logan, Logan MCV, Dokker și Lodgy. În plus, bonificațiile pe care guvernul le dă pentru mașini cu emisii reduse i-au împins pe germani către alte mărci, pentru a putea beneficia de prețurile reduse.

Cele mai mari creșteri ale înmatriculărilor pe piața din Germania, dintre mărcile de volum, au fost raportate în aprilie de Opel (+174%), Mercedes (158%), VW (108%), însă și mărcile de import au avut evoluții foarte bune: Mazda, cu 147%, Nissan, cu 146%, Jeep, 141%, Hyundai, 135%, Peugeot, 123%.

Singura marcă de pe piață care a înregistrat o scădere usturătoare în aprilie a fost Tesla, cu doar 484 unități livrate și -23,8% declin față de aprilie 2020.

viewscnt
Afla mai multe despre
dacia germania
vanzari dacia
inmatriculari dacia
piata auto germania