FlixMobility a transportat 62 milioane de pasageri în 2019, în creștere cu 37%. Cele mai populare destinații din România

FlixMobility a transportat 62 milioane de pasageri în 2019, în creștere cu 37%. Cele mai populare destinații din România
Profit.ro
Profit.ro
scris 14 ian 2020

FlixMobility a oferit servicii de mobilitate pentru 62 de milioane de pasageri la nivel global în 2019, o creștere de 37% față de anul precedent  În 2018, creșterea raportată a fost 40%. Conectând 30 țări, rețeaua FlixMobility acoperă acum 2.500 de destinații deservite de autocarele  FlixBus, trenurile FlixTrain și noile companii achiziționate în 2019, Kamil Koç și Eurolines.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

În 2019, FlixBus a continuat să își extindă rețeaua verde din România și a lansat noi curse din zona de vest a țării spre Praga, Salzburg, Rosenheim și München. Astfel, pentru Timișoara, Praga a devenit cea de a treia capitală Europeană cu o conexiune directă alături de Viena și Budapesta.

BMW reacționează inteligent la scandalul dintre un vatman și un șofer de BMW CITEȘTE ȘI BMW reacționează inteligent la scandalul dintre un vatman și un șofer de BMW

În 2019, cele mai populare destinații FlixBus din România au fost orașele București, Arad și Sibiu, care au înregistrat cel mai mai mare număr de călători. Deva, Cluj-Napoca și Timișoara completează topul orașelor cu cei mai mulți pasageri FlixBus din România.

FlixBus are deja o ofertă extinsă în Europa și oferă curse directe din România spre 15 țări precum Ungaria, Bulgaria, Cehia, Germania sau Franța.

La finalul anului 2019, FlixMobility a ajuns mai departe spre Est ca niciodată prin intrarea FlixBus pe piața din Ucraina și achiziția liderului în servicii de transport cu autocarul din Turcia, Kamil Koç. În Statele Unite, FlixBus este activ din 2018, iar anul trecut au avut loc mai multe extinderi regionale, FlixBus începând să opereze curse din state precum Florida, New York, Oregon, Texas și Washington. Achiziția companiei Eurolines a contribuit de asemenea la creșterea numărului de pasageri transportați de FlixMobility.

Noua decadă vine cu planuri ambițioase, FlixBus anunțând intenția de extindere a serviciilor sale pe piețe din America de Sud și din Asia. Aceste proiecte vor fi finanțate cu ajutorul capitalui atras la finalul verii, când FlixMobility a încheiat cu succes o serie F de investiții. Noi investitori precum TCV și Permira, cât și investitori precum HV Holtzbrinck Ventures, au încheiat un parteneriat strategic cu FlixMobility, ceea ce permite o strategie de creștere și mai rapidă.

Financial Times: Guvernul SUA renunță la un program pentru drone civile din cauza îngrijorării privind spionajul chinez CITEȘTE ȘI Financial Times: Guvernul SUA renunță la un program pentru drone civile din cauza îngrijorării privind spionajul chinez

FlixTrain și FlixCar - Oferta FlixMobility susține transportul intermodal

Încă de la lansarea sa în 2018, FlixTrain și-a extins rapid rețeaua în Germania. La sfârșitul anului trecut a fost anunțată și lansarea serviciului la nivel internațional. În acest an, FlixTrain speră aducă primele vagoane verzi pe șinele din Suedia. FlixBus Charter, platforma care permite pasagerilor să își rezerve propriile călătorii cu autocarul cu șofer personal, a sărbătorit un reper important în 2019 atingând un milion de pasageri de la lansarea serviciului în 2015.

La sfârșitul anului 2019, FlixMobility a lansat cel mai nou brand de servicii de mobilitate: FlixCar. Momentan disponibil doar în Franța, cu mai multe țări urmând să fie adăugate, FlixCar este o platformă de servicii de carpool gratuită și ușor de folosit care conectează șoferii și pasagerii care doresc să partajeze o cursă.

viewscnt
Afla mai multe despre
flixmobility
pasageri