Cunoscutul SUV Kia Sportage a cumulat 5 milioane de exemplare vândute, după 25 de ani de la lansarea primei generații. A patra generație Sportage a atins deja un milion de exemplare, după doi ani.
Cel mai vândut model al mărcii Kia, SUV-ul Sportage, a reușit să atingă pragul de 5 milioane de exemplare vândute în anul 25 al existenței sale. SUV-ul compact care a devenit un model tradițional pe piețele lumii, atât în Europa, cât și peste ocean, în SUA, la fel cum este în zona asiatică, a fost lansat în 1993, într-o perioadă în care SUVurile nu erau atât de căutate cum sunt astăzi.
Sportage a fost lansat în Europa odată cu intrarea pe scară largă a mărcii pe continent, cu deschiderea de birouri în Germania și construcția uzinei din Slovacia. Era deja a doua generație a SUV-ului coreean, acesta primind în premieră și garanția de 7 ani pe toate piețele globale. Cea mai nouă generație, lansată în 2016, a reușit să depășească un volum de 1 milion de exemplare vândute, după doar doi ani de la lansare.
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

„Suntem extrem de mândri că am atins aceste cifre de producție pentru best-seller-ul nostru global. Popularitatea continuă și accelerată a lui Sportage demoonstrează anvergura abilităților mașinii și puterea atracției exercitată asupra cumpărătorilor pe piețe din toată lumea”, a spus Ho Sung Song, Executive Vice President al Diviziei Global Operations, Kia Motor.

Kia Sportage a devenit cel mai vândut model al mărcii după 2016, odată cu lansarea generației 3, depășind la acel moment Rio, care a fost timp de generații modelul cel mai bine vândut.
Prima generație a fost lansată la salonul auto din Tokyo, în 1991, sub forma unui concept Urban SUV, și lansată pe piață în 1993. Vânzările sale s-au ridicat la peste 500.000 de unități, în timp ce a doua generație a atins 1,2 milioane de exemplare, iar a reușit să fie vândută în peste 2 milioane de exemplare, în doar 4 ani de existență.
