FOTO Salonul Auto din Detroit se va muta în luna iunie, pentru a readuce mărcile auto la eveniment

FOTO Salonul Auto din Detroit se va muta în luna iunie, pentru a readuce mărcile auto la eveniment
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 26 iul 2018

Salonul auto din Detroit a decis să-și schimbe perioada de desfășurare ca răspuns la anunțurile pe care tot mai multe companii le-au făcut, privind renunțarea la participarea la acest salon.

Evenimente:
21 martie - Maraton Profit News TV Economia Sustenabila (ediția a II-a) – cu sprijinul: ACUE, Auchan, Liberty, OMV Petrom, Romgaz, Tinmar Energy, Transgaz, Hidroelectrica, Borsec, Nuclearelectrica
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup

Urmărește-ne și pe Google News

Salonul auto din Detroit se va desfășura de acum în luna iunie, o schimbare radicală decisă de șefii evenimentului, reprezentanți ai Asociației Dealerilor Auto din Detroit. Salonul s-a confruntat cu un val de renunțări de participare din partea companiilor auto, care au motivat că perioada de iarnă în care se desfășura salonul până acum (luna ianuarie, imediat după Anul Nou), nu se suprapune cu programul de lansări pe care constructorii îl au.

Saloanele auto sunt tot mai puțin căutate, atât de public, cât și de mărcile auto, care au descoperit că mediul online și evenimentele proprii sunt mult mai eficiente, mai ieftine și mai ușor de organizat. Aproape toți constructorii de automobile din Europa care vând mașini în SUA au anunțat că nu vor participa la ediția din 2019 a North American International Auto Show, la fel și unele mărci japoneze.

Salonul Auto din Detroit, cândva cel mai mare salon auto din lume, va încerca să profite de vremea caldă din iunie, pentru a oferi vizitatorilor și activități exterioare, precum teste cu mașini, spații de expunere în aer liber și zone de divertisment.

Inițial, salonul a fost gândit ca un eveniment care să prezinte publicului la început de an noutățile pe care cumpărătorii de automobile să le aștepte pe parcursul respectivului an. Numai că programul de lansări al constructorilor s-a schimbat de-a lungul anilor, inclusiv ca urmare a modificării obiceiurilor de cumpărare ale publicului. În acest moment, noutățile apar în perioada primăvară - vară, iar achizițiile cele mai multe se fac în a doua jumătate a anului.

Acțiunile Fiat Chrysler scad cu peste 8% la Milano după revizuirea estimărilor de profit și venituri. Publicarea rezultatelor - umbrită de anunțul privind decesul lui Marchionne CITEȘTE ȘI Acțiunile Fiat Chrysler scad cu peste 8% la Milano după revizuirea estimărilor de profit și venituri. Publicarea rezultatelor - umbrită de anunțul privind decesul lui Marchionne

Salonul Auto din Detroit generează venituri de aproximativ 500 milioane de dolari la fiecare ediție. În 2018, au fost înregistrați 809.161 vizitatori și 5.078 jurnaliști acreditați.

Prima ediție de vară a salonului este programată să aibă loc începând din 8 iunie 2020. Organizatorii au anunțat că intenționează să schimbe și numele evenimentului.

Salonul din Detroit a fost organizat pentru prima dată în 1899, iar din 1907 a devenit un eveniment regulat, fiind întrerupt doar pe perioada războiului. Din 1987 a devenit internațional, fiind invitate mărci europene și japoneze.

FOTO Salonul Auto din Detroit se va muta în luna iunie, pentru a readuce mărcile auto la eveniment

FOTO Salonul Auto din Detroit se va muta în luna iunie, pentru a readuce mărcile auto la eveniment

viewscnt
Afla mai multe despre
salon auto
detroit
naias
motor show