Compania niponă Honda Motor cheamă în service 900.000 de automobile monospațiu pentru remedierea unor deficiențe la ajustarea celui de-al doilea rând de banchete.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Noi erori de fabricație în industria auto care necesită rechemarea în service a automobilelor vândute. Este rândul Honda Motor să solicite cumpărătorilor să vină pentru remedierea unor deficiențe. Producătorul japonez auto a anunțat ieri, potrivit Reuters, că a rechemat în service 900.000 de automobile marca Honda Odyssey pe motiv că al 2-lea de scaune nu se ajustează bine după rabatare.
CITEȘTE ȘI Președintele Toyota crede că autovehiculele electrice nu sunt pregătite încă pentru producția de masăCompania spune că sub incidența măsurii cad auovehiculele de acest tip vândute în perioada 2011-2017, iar deocamdată numai la 46 de aumobile monospațiu a identificat aceste deficiențe minore. Honda va investiga și cele 2.000 de vehicule marca Odyssey vândute pe piața nord-americană și în acest scop a furnizat instrucțiuni detalate despre rabatarea scaunelor.