Honda cheamă înapoi în service 900.000 de automobile

Honda cheamă înapoi în service 900.000 de automobile

Sursa foto: consumerreports.org

scris 19 nov 2017

Compania niponă Honda Motor cheamă în service 900.000 de automobile monospațiu pentru remedierea unor deficiențe la ajustarea celui de-al doilea rând de banchete.

Noi erori de fabricație în industria auto care necesită rechemarea în service a automobilelor vândute. Este rândul Honda Motor să solicite cumpărătorilor să vină pentru remedierea unor deficiențe. Producătorul japonez auto a anunțat ieri, potrivit Reuters, că a rechemat în service 900.000 de automobile marca Honda Odyssey pe motiv că al 2-lea de scaune nu se ajustează bine după rabatare.

Președintele Toyota crede că autovehiculele electrice nu sunt pregătite încă pentru producția de masă CITEȘTE ȘI Președintele Toyota crede că autovehiculele electrice nu sunt pregătite încă pentru producția de masă

Compania spune că sub incidența măsurii cad auovehiculele de acest tip vândute în perioada 2011-2017, iar deocamdată numai la 46 de aumobile monospațiu a identificat aceste deficiențe minore. Honda va investiga și cele 2.000 de vehicule marca Odyssey vândute pe piața nord-americană și în acest scop a furnizat instrucțiuni detalate despre rabatarea scaunelor.

viewscnt
Afla mai multe despre
honda
automobile
japonia